18/11/2025
🌅 Godmorgen, fantastiske Stevns
Dagen er endelig kommet. Efter mange dages valgkamp står vi nu – sammen – klar til at tage det sidste skridt.
Valgstederne åbnede kl. 8, og nu ligger beslutningen hos jer.
I dag er jeg fyldt med både stolthed og ydmyghed.
Stolthed over det stærke fællesskab, vi har skabt i Danmarksdemokraterne.
Ydmyghed over muligheden for at få lov til at repræsentere jer i både Stevns byråd og i Region Sjælland – hvis I vælger at give os jeres tillid.
Uanset resultatet er jeg ubeskriveligt stolt af det parti og det hold, jeg står i.
Jeg kunne ikke ønske mig bedre mennesker ved min side. Sammen er vi flest 🇩🇰
Vi der stiller op:
💙 Anders Lund Nielsen | Byrådets spidskandidat
💙 Jette Wied Weis | Byråds- og regionskandidat
💙 Jytte Jensen | Byrådskandidat
Af hjertet tak til alle jer, der har bakket op, heppet og fulgt med hele vejen.
I dag er det jer, der gør hele forskellen.
Gå ud og stem – det betyder mere end nogensinde. 🙏🏽💙