05/05/2024
Aquest crit de socors m’arriba d’una professora d’Utiel. Perquè sapieu el que està fent amb els serveis públics i la nostra cultura la ultra dreta i ultra ultra dreta. I prequè signeu si ho considereu així.
"Bon dia,
Soc Anna, professora de valencià i cap de departament de l'EOI d'Utiel. Demane per favor que este correu es faça arribar a tot el claustre del professorat.
Em dirigisc a vosaltres en representació de l'assemblea de tots els professors de l'EOI d'Utiel, que s'ha creat arran de les últimes notícies sobre el desmantellament de les EOI a la Comunitat Valenciana.
A l'EOI d'Utiel i a les seues seccions de Bunyol, Xiva i Requena ens afecta de la manera següent:
A la seu, a Utiel:
Desapareixen els grups del matí de valencià
I a Xiva:
Desapareixen els 4 grups de valencià i, per tant, l'oferta de l'idioma.
Desapareixen els 4 grups de francés i, per tant, l'oferta de l'idioma
Desapareixen 4 grups d'anglés
Considerem que que esta reducció afecta molt negativament a les comarques la Plana d'Utiel-Requena i la Foia de Bunyol i, per això, vos demanem per favor que ompliu el formulari que hi ha a continuació per a donar suport al comunicat adjunt.
https://forms.office.com/e/d34qy1B4Th
Si teniu qualsevol dubte o suggeriment, estem a la vostra disposició al telèfon 962169100 o al correu [email protected].
Defensar l'educació pública és cosa de tots.
Salutacions,
Anna
PS: vos agrairíem eternament que firmàreu el formulari durant esta setmana per a enviar-lo a Conselleria i als mitjans de comunicació al més aviat possible. Moltes gràcies".