11/08/2026
Dapat huna hunaon sa nato atong ipost no kay social media mani, dili ta magpadala sa atong kasuko.
Sa sunod ug naa moy pangutana MO largo MO diri sa Barangay hall dili diri sa social media magwakal, natural diri tamo imention o tubagon Kay diri man nko nabasa, ug ng pm paka didto rpod ka nko tubagon, anyway my post is not only for her, kabalo ko nga daghan ang ng yawyaw ug kami ang giblame, pero nka mention lang ko Kay naay ng ss sa ija post ug gipasa sa ako.
I just want to apologize also sa ako pag mention nimo, Kay ikaw man poi nag una ug post, wala koy Lain intention Ani nga page kundi ang paghatag ug sayon ug Dali nga communication toward the community.
Awareness sa tanan labi na anang mga yawyawan diha nga di gani makita during purok meeting or tagbo oh bisan bisan BA please lang largo MO diri makisusi MO ug unsai tinuod Kay open jud ta kaayo anang dapita, para mapaabot pod namo sa taas ijo mga reklamo o hinanakit.
We are in the same community, dili kami ijo ka away, kami ang MO dala sa ijo mga reklamo sa taas maong tana Maka sabot MO dihang dapita.
Tana lablab rta oi dili ta mag away away, Kay daghan ta wala malista.
Okay
Hope nka sabot ang tanan. ❤️