21/06/2026
I dag er det Sommersolhverv og lige nu står lyset allerstærkest. 🌞😎Denne uge har været fyldt med hverdags-mirakler ✨, og dem samler vi på❤️
Vi stod tiiidligt op mandag morgen⏰🌅, for vi skulle drikke kaffe☕️ med Thue fra Folks. Folks er startet af Thue og Riad. FOLKS er en etisk servicevirksomhed, der leverer kontorrengøring🧹🪣, kontorassistance og andre facility services til virksomheder. Firmaet lægger vægt på ordentlige arbejdsforhold, fair løn og social ansvarlighed og ansætter blandt andet mennesker, som kan have svært ved at få fodfæste på arbejdsmarkedet👫👭. Folks manglede en samarbejdspartner, der kunne vaske viskestykker, klude mm. fra de virksomheder, hvor de gør rent og er frokostværter. Vi er så glade for dette samarbejde, da vores værdier og syn på verden passer perfekt sammen💚.
Tak for et godt møde og for at række ud, Thue😄. Vi glæder os helt vildt til samarbejdet😍. Vi har allerede hentet vasketøj🧺 hos den første kunde, Aduro i Viby. Vi er fan🙌, så tjek Folks ud her👉: https://www.folks.dk/
Tirsdag vaskede vi alle de dyner, Randi havde indleveret, men vi blev lidt nysgerrige🤔. Hvad skulle hun mon bruge dem til🥰? Dynerne kommer fra den boligforening, hvor Randi bor. De skal nedlægge deres gæsteværelser. Vi kender nemlig nogen i vores netværk, som godt kunne bruge dynerne og sengene🛌 fra gæsteværelserne. Wupti , I ved jo, at vi sadler samme dag, som vi rider🏇💨.
Vi ved, at Aarhus Vinterherberg mangler senge og dyner, og vi får ringet📞 til Thorkil og Morten fra Røde Kors Aarhus for at høre, om Vinterherberget er interesseret i dyner og senge, og det blev et stort og taknemmeligt ja fra Røde Kors Aarhus❤️.
Det er så fedt, når det hele går op i en højere enhed, og vi kan bakke hinanden op 🙏. Så nu har Vinterherberget nye og dejlige dyner og senge til næste sæson 🛏️, og Randi kan opbevare sengene, indtil de skal bruges. Hvis dette ikke giver solskin i maven☀️, ja, så ved vi snart ikke, hvad der gør😍. Dynerne er nu afhentet af Morten, og af hjertet tak til sødeste Randi og de fine folk i Langkærparken❤️
Der er mange opgaver i en stor familie🤹♂️. Lottes hår stritter ud til alle sider, og en, to, tre, er håret vasket og klippet💇♀️. Lotte er glad🤩
Torsdag havde vi besøg af vores Stine. Hun havde den lækreste jordbærkage med🍓🍰, for vi skulle fejre alle de dejlige ting, der er sket på det seneste 🎉. Tak for besøget, sødeste Stine💗. Vi ses snart igen☕️.
Ole var også forbi med en dyne og pude, og Kirsten har været forbi med en hel stak duge. Af hjertet tak for opbakningen🙏💖.
Lige inden lukketid torsdag kom Helle fra Sølund Musik-Festival💚🎤 med alt deres vasketøj, 90 kg💪, såååå nu ved vi, hvad vi skal gå i gang med i næste uge😎.
Tak for besøget, Helle 🫶
Hov hov😄, vi var lige ved at glemme, at vores søde Jonas har fødselsdag i dag 🎂🥳. Kæmpe tillykke🎈. Vi håber, du bliver fejret med kage, gaver 🎁 og hele svineriet.
God søndag ❤️, og kom til kaffe ☕.
Ps. Vi har nu fået vinduer og TO døre 🚪🚪🤣…. Ja, det er en længere historie, den må I få en anden dag😎