Vi er en gruppe af danskere og udlændinge, der bor i København. Vi har startet en politisk gruppe, hvor vi sætter klima, bæredygtighed og fællesskaber højt, med mennesker i centrum. Vi vil skabe en by, der inviterer alle borgere til at engagere sig og være medskabere af byen og dens sociale fællesskaber. Vi vil give alle københavnere muligheden for indflydelse på udviklingen af vores by i en retni
ng, der er socialt inkluderende og klimavenlig. Vi er engagerede i sociale projekter mod madspild, klimaaktiviteter og lignende, og vil tage de tanker og ideer med ind i et politisk arbejde med hvordan vi udvikler byen med kreative medskabende fællesskaber.
_______________________________________________________________
We are a group of Danes and foreigners living in Copenhagen. We have started a political group, where we put climate, sustainability and communities high, with people at the center. We want to create a city that invites all citizens to get involved and be co - creators of the city and its social communities. We want to give all Copenhageners the opportunity to influence the development of our city in a direction that is socially inclusive and climate-friendly. We are engaged in social projects against food waste, climate activities and the like, and will take those thoughts and ideas into a political work on how we develop the city with creative co-creative communities.