20/06/2026
I torsdags havde vi en besætning ude at sejle i det meste fantastiske vejr. De brugte tiden på at træne forskellige ting, blandt andet blev der brugt tid på at træne med vores mobile brandpumpe. Der var også nogen, der var ude at nyde det flade vand i vores gummibåd. Ellers nød hele besætningen bare det fantastiske vejr og det flade vand. 🌞🌞⚓️
Vi har været så heldige at modtage nogle billeder fra vores nærmeste samarbejdspartner i Esbjerg, nemlig Kystredningstjenesten, som de har taget igennem deres nye kikkert. Tusind tak for det! 🙂