29/12/2023
Kære alle venner af Lærkehøj ❤️
Så fik vi holdt jul og julefrokost og i den forbindelse vil vi gerne sende varme tanker og en kæmpe tak til Normal og Matas - Rødovre Centrum. Tusinde tak for jeres flotte donationer, som blev til juleguf, julegaver og pakkelegs gaver x 2. 🎁
Flere beboere har fortalt hvor rørende og flot det var, at modtage disse gaver. Tusinde tak for jeres bidrag, som gjorde at vi kunne skrue ekstra op for julen og hyggen sammen med vores beboere ❤️🎄
En hjertevarm tak, til de af jer som valgte os til juleaften, beboere som tidligere beboere. I gjorde juleaften hyggelig, sjov og præcis som den skulle være.
Tak skal også lyde, til de beboere der til julefrokost i går deltog i spisning og pakkeleg. I jeres selskab er der altid gode grin og hjertevarme ✨🥰
Nu er det ved, at være tid til at springe ind i det nye år. Vi håber, at det nye år vil bringe flere gode oplevelser og at i må finde hen i livet hvor i ønsker🍾🎉🎊
Til de som har læst med indtil nu, ønskes i glædelig bag jul og godt nytår ❤