19/11/2025
Kære alle 💙
Selvom jeg ikke blev valgt, vågnede jeg i dag med en helt særlig følelse: stolthed.
Stolthed over den kampagne, jeg har skabt med ærlighed, faglighed og hjertet forrest.
Jeg er virkelig glad for den måde, jeg har stået i det på, og for det lys, jeg har forsøgt at kaste på alt det fantastiske, der findes i vores sundhedsvæsen. Det lys skal fortsat skinne også uden et mandat.
Jeg er dybt taknemmelig for de 1077 mennesker, der i går fandt mit navn på stemmesedlen. Det er stort, og det vil jeg bære med mig længe.
Noget af det, der har rørt mig allermest, er alle de skønne mennesker, jeg har mødt undervejs. Samtalerne, nysgerrigheden og opbakningen alt det, har betydet mere, end jeg kan sige. Det har mindet mig om, hvor meget godhed, engagement og kærlighed der findes omkring os, når man tør række ud.
Tak til jer, der har heppet, skrevet, delt, lyttet, ringet og bakket mig op.
Jeg kan umuligt takke hver enkelt person, men I skal vide, at jeg som menneske står tilbage med en dyb og ægte taknemmelighed.
Tak for rejsen og for lyset, vi har skabt sammen.
Johanne