19/11/2025
🇩🇰 TAK FOR JERES OPBAKNING – OG STORT TILLYKKE TIL VORES VALGTE! 💚
Et stort og hjerteligt tillykke til Morten Slotved, der med valget er genvalgt som borgmester i Hørsholm, samt til de seks konservative medlemmer, der nu udgør et stærkt hold i kommunalbestyrelsen.
Vi er glade for at kunne meddele, at konstitueringen er på plads, og at Det Konservative Folkeparti fortsætter med et solidt mandat til at lede Hørsholms udvikling de kommende fire år.
✨ Genvalgte
• Morten Slotved – 1.512 stemmer (borgmester)
• Maj Allin Thorup – 582 stemmer
• Charlotte Kirchheiner – 474 stemmer
• Annette Wiencken – 235 stemmer
• Ole Wessung – 287 stemmer
• Esben Dyekjær – 120 stemmer
✨ Nyvalgt
• Joachim Boldsen – 245 stemmer
Derudover sender vi en stor tak til alle vores øvrige kandidater, som har løftet kampagnen og bidraget markant til resultatet:
Tomas Dyrbye, Peter M. Brandi, Thomas Aaby Wichers, Søren Øverup, Otto B. Christiansen, Peter Agger og Steffen Brygger Lund.
Selvom ikke alle kom ind, er I en vigtig del af holdet – både før, under og efter valget. 💚
Til sammen fik listen:
🗳️ 3.944 personlige stemmer
🗳️ 1.044 listestemmer
= 4.988 stemmer i alt
Tak til hver eneste vælger, der har vist os tillid.
Vi glæder os til at fortsætte arbejdet for et trygt, ansvarligt og ambitiøst Hørsholm – nu med en stærk og bred konstituering bag os.
💚 Tak for opbakningen!