12/05/2025
Interesseret i udviklingen af Helsingør bymidte?
Så kom og vær med, når der er stormøde om bedre byliv tirsdag den 20. maj kl. 18-20 i Toldkammeret.
Tilmelding senest på fredag: https://lnkd.in/deiWyDdt
Mikkel Niess og Michael Moos Møller fra BIDdanmark giver status på gademøderne i 3 gader i byen. Lars Hansen fra Foreningen for Bedre Byliv i Helsingør og Piet Petersen fortæller om samarbejdet mellem de to foreninger og endelig vil forretningsudvikler Mette Pedersen fra Erhvervshus Hovedstaden give et overblik over tilbud til erhvervslivet.
Se hele programmet her: https://lnkd.in/d7eWndrH