06/11/2013
VÆKST:
Jens Bertram (C)
Vi mener at væksten og velfærden skal komme fra det private erhvervsliv. Dette skal ske via flere udbud og de rigtige udbud. På den måde kan vi få besparelser samt lægge en del af de kommunale opgaver ud til private virksomheder. Vi skal bruge flere fagentrepriser, da dette vil give lokale virksomheder større mulighed for at byde ind på disse opgaver. Derudover skal vi have fjernet dækningsafgiften og kigge på andre afgifter, så vi kan klare os bedre i konkurrencen med andre kommuner.