Ungdomshuset Zonen

Ungdomshuset Zonen Zonen - De Unges Fristed

Ungdomshuset Zonen er et gratis fritidstilbud, for alle unge mellem 16-25 år. Dagligt besøges Zonen af unge med forskellig baggrund.

For de unge er Zonen et alternativt fritidstilbud efter endt skoledag eller arbejdsdag. Ungdomshuset Zonen har et varieret tilbud af forskellige aktiviteter. Zonens scene er til dagligt indrettet som tv-stue, der også giver mulighed for at spille x-box og playstation på storskærm. Er man blot til socialt samvær, kan man hygge sig med kammeraterne i Zonens café, enten i sofagruppen eller ved et af

de små caféborde. I caféen er et stort udvalg af forskellige brætspil, som frit kan benyttes. Her kan man også spille pool eller bordfodbold. I Zonens café er der indrettet en bar, hvor man kan købe sodavand, chokolade og dagens kage mm. Der er altid gratis kaffe, te og kakao. Der er også mulighed for, at benytte de mange forskellige værksteder. Som bruger kan DU også igangsætte egne aktiviteter eller arrangementer, som du brænder for.

02/11/2015

Vigtig Update vedr. julefrokost/Reunion på lørdag:

Kære alle! Dejligt at så mange vil være med til at ses igen!

Udover de 13 som har meldt sig til via Doodle-afstemningen (se forrige post) får vi også herligt selskab af både Dorthe og Rene! :-)

Da vi ikke har kunne få logistikken til at gå op med leje af lokale, depositum og efterfølgende oprydning, har jeg reserveret bord på Sason lørdag kl 17.30. Det er overkommelige priser og os der har lyst, kam efter maden evt gå en tur på Børglum og få en enkelt øl/sodavand.

Jeg har reserveret til 15 personer, så vil ALLE der kommer lørdag, skrive det i en kommentar herunder SENEST onsdag, da jeg ringer til restauranten og giver dem det endelige antal.

Jeg glæder mig til at se jer alle!!

Ps. Er der stemning for pakkeleg el. andet?

Knus fra Lene

31/10/2015

Det lader til at Zonens reunion julefrokost bliver på lørdag! :) Vi er ved at finde ud af de praktiske detaljer. Hvis der er flere, som overvejer at tilmelde sig, skal dette gøres senest tirsdag kl. 12.
Mvh. Lene

ZONEN JULEFROKOST REUNION!!Hej peeps! Vi er nogle stykker som gerne vil holde en Zonen-reunion julefrokost. Jeg har lave...
25/10/2015

ZONEN JULEFROKOST REUNION!!

Hej peeps! Vi er nogle stykker som gerne vil holde en Zonen-reunion julefrokost. Jeg har lavet en afstemning med to datoer. Enten d. 7. eller 21. november fra kl. 17.30. I må selvfølgelig gerne stemme på begge dage, så holder vi julefrokost den dag, som flest kan.

Jannie og jeg vil gerne stå for at lave maden, men der vil være en egenbetaling på evt. 50-70 kr. afhængig af hvor mange tilmeldinger vi får.

Detaljer mht. lokation kommer senere.
Håber at se jer alle!!

STEM HER:
http://doodle.com/poll/w6qhd3vxui92iqu2

Mvh. Lene

Julefrokost ( / Reunion) for alle de gode gamle! Evt. på Skelbækvej. Der vil være en mindre egenbetaling, som vil blive opkrævet inden julefrokosten. Til gengæld står mig og Jannie for maden.

Har i dag været til fernisering på Vendsyssel Kunstmuseum med en fuldstændig fantastisk ung kunstner. Et kæmpe tillykke ...
05/03/2015

Har i dag været til fernisering på Vendsyssel Kunstmuseum med en fuldstændig fantastisk ung kunstner. Et kæmpe tillykke til Naveed. Skynd jer op og se udstillingen :-)

Hej med jer! Total vigtig info til jer, som er kreative!! Vendsyssel Kunstmuseum gør det lige nu muligt for amatørkunstn...
17/01/2015

Hej med jer! Total vigtig info til jer, som er kreative!! Vendsyssel Kunstmuseum gør det lige nu muligt for amatørkunstnere/nye kunstnere at udstille - og giver dermed en unik chance for at blive set!! Det er nemt at ansøge og jeg kender hende som står for projektet, så vil selvfølgelig gøre alt hvad jeg kan for at det er nogle af jer som kommer igennem skriv endelig til mig hvis I har brug for at jeg ligger et godt ord ind for jer, eller andet, Ellers vil jeg blot opfordre jer til at søge Håber I har det godt! Mange hilsner, Lene http://www.vkm.dk/default.aspx?m=2&i=361

Vi afslutter med et brag - lækker julemad og skøn stemning :-)
27/11/2014

Vi afslutter med et brag - lækker julemad og skøn stemning :-)

26/11/2014

Godaften folkens.

Da det desværre er ved at lakke mod enden for Zonens tilstedeværelse i jernbanegade. Vil vi gerne afslutte sidste aftenvagt imorgen (torsdag) med lidt god julemad.

På menuen vil der være flæskesteg med kartofler, rødkål og chips, og til dessert skal vi have risalamande med kirsbærsauce, og ja, der vil ikke bare være en, men hele to mandelgaver! :)

Prisen for hele herligheden, er en flad tyver.

PS. Meld gerne tilbage her på tråden senest i morgen kl.14.00 da stegen skal købes. :)

Vi glæder os til at se jer.

25/11/2014

Kære alle nuværende og tidligere brugere af Ungdomshuset Zonen. Eftersom at det nye Vendsyssel Teateroplevelseshus, skal ligge på vores adresse, er det mig med stor sorg at fortælle at Zonen skal rives ned og dermed lukker. Lukningen af Zonen vil finde sted i slutningen af november måned. Men i og med at Zonen har den historie som den har, er planen, at kommunen i 2015 forhåbentligt åbner et nyt ungdomshus i kælderen på Vendelbohus hvor de gamle traditioner og værdier, som Zonen har opbygget gennem mange års erfaring med arbejdet med unge mennesker, stadig ville være byggestenene i det nye hus. Vi Håber at vi allerede i december skal flytte inventaret op på Vendelbohus og dermed starte opbygningen af det nye Ungdomshus, men dette er endnu ikke helt fastlagt, da vi i spænding stadig venter på svar fra kommunen. Det er også med stor sorg at meddele at Zonens nuværende personale vil tage afsked med Zonen i slutningen af 2014. Efterfølgende vil der, hvis det nye ungdomshus åbner, være en daglig leder som vil stå for husets trivsel og gang.
Zonen åbnede 1. september 2001 og har lige siden været et samlingspunkt for byens unge. For hundrede vis af unge mennesker har Zonen været med til at skabe uforglemmelige minder og samtidigt har Zonen været med til af få mange drømme realiseret til virkelighed. Zonen tilstedeværelse har resulteret i uddannelser og kammeratskaber for livet. Dette vil aldrig blive glemt og for mange vil enden af Jernbanegade ikke være helt det sammen uden Zonen.
Jeg har samlet nogle af citaterne fra Zonens Gæstebog, hvor brugerne på skrift gennem årene, har udtalt sig om Zonen.
”Hva, så? Tak for at i har åbnet dette sted, så os unge mennesker har et sted at hænge ud. Nu er det jo snart jul, også skal vi have gaver, og det er dejligt. God jul og godt nytår alle sammen. Kram Michelle Klit” 2003
” Hej der. Zonen er et fedt sted at være, skriver fordi jeg keder mig, men tåger for meget til at vide hvad jeg skal skrive. Whoopti-f**king-doo God Weekend Knus Smølf (alias Louise – eller omvendt ” 13/10-2005
”Naveed var her, er her, og vil være her. ZONEN ER COOL” 03/04-2013
” Tak Zonen for alle disse mange år. Har nu kommet her i de seneste 6 år og det er et fedt sted for unge mennesker der måske her det lidt svært med skolen og kammeraterne, her kan man komme og være sig selv og få nye venner som man kan have til evig tid og minderne med.

Pyt med om nettet virker - det her er nostalgi!!!!! :-) Lene
05/11/2014

Pyt med om nettet virker - det her er nostalgi!!!!! :-) Lene

Hej Darlings - I anledning af min og Jannies sidste dag på Zonen, giver vi kartoffelpizza til dem der har lyst (altså kv...
05/11/2014

Hej Darlings - I anledning af min og Jannies sidste dag på Zonen, giver vi kartoffelpizza til dem der har lyst (altså kvit og frit!) det eneste I skal gøre er at tilmelde jer her SENEST kl 17 ❤️ps. Jeg har også slik med til jer (hulk hulk) mvh. Lene

Hej alle! Håber I nyder mandagen (måske på Zonen?) ;-) Da jeg skal til at være Campaign Manager på fuld tid, har jeg SID...
03/11/2014

Hej alle!
Håber I nyder mandagen (måske på Zonen?) ;-)
Da jeg skal til at være Campaign Manager på fuld tid, har jeg SIDSTE DAG på Zonen på onsdag :-( Jeg håber derfor, at nogle af jer har lyst til at komme og sige farvel (på gensyn, forhåbentligt!) Kommer til at savne jer - hver og én! I er fantastiske!
Masser af varme hilsner, fra Lene

29/10/2014

OBS!!!!!!! Hej alle! Vi er desværre nødsaget til at holde LUKKET idag (onsdag). Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen igen imorgen. Mvh. Personalegruppen, Zonen

Adresse

Hjørring
9800

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 14:00 - 22:00
Tirsdag 14:00 - 22:00
Onsdag 14:00 - 22:00
Torsdag 14:00 - 22:00
Fredag 13:00 - 17:00

Telefon

+4572336242

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Ungdomshuset Zonen sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Organisationen

Send en besked til Ungdomshuset Zonen:

Del