Dansk Folkeparti i Holbæk

Dansk Folkeparti i Holbæk Dansk Folkeparti Holbæk
Tradition, tryghed, og for hele Holbæk Kommune 🇩🇰

Tak for den flotte opbakning! 🇩🇰👏Folketingsvalget i går blev et stærkt resultat for Dansk Folkeparti i Holbæk Kommune. H...
25/03/2026

Tak for den flotte opbakning! 🇩🇰👏

Folketingsvalget i går blev et stærkt resultat for Dansk Folkeparti i Holbæk Kommune. Hele 6.026 borgere valgte at sætte deres kryds ved os – svarende til 13,2 % af stemmerne🗳️✅

Vi er stolte af, at vi er blevet det største borgerlige parti i Holbæk. Det er et klart tegn på, at vores politik har lokal opbakning, og at vores arbejde bliver set og værdsat 🙏

Samtidig har vi fået nogle rigtig gode valg i byerne rundt om Holbæk, hvor mange vælgere har vist os stor tillid. Det giver et stærkt fundament for vores videre arbejde – både lokalt og på Christiansborg🏘️📈

I Sjællands Storkreds er der valgt fire mandater til Dansk Folkeparti.

Og så må vi konstatere, at der stort set ikke er flere Morten Messerschmidt-plakater tilbage i området 😄🪧 Vi vælger at tage det som et tegn på stor interesse 🔥 Måske har nogle fundet vej til værelser og garager rundt omkring 😉🏠 Men bare rolig, resten bliver taget ned i løbet af ugen.

Tak til alle jer, der har stemt på os – og til vores frivillige og kandidater for en kæmpe indsats! 🙌💙

Danmark kalder – din stemme tæller 🇩🇰I dag er ikke bare en almindelig dag – det er en dag, hvor du har mulighed for at g...
24/03/2026

Danmark kalder – din stemme tæller 🇩🇰

I dag er ikke bare en almindelig dag – det er en dag, hvor du har mulighed for at gøre en forskel for Danmark 🇩🇰🗳️

Vi står i et skæbnefællesskab som danskere. Det, vi vælger i dag, får betydning for vores fælles fremtid, vores tryghed og det samfund, vi giver videre til vores børn 👨‍👩‍👧‍👦

Vi vil gerne slå et slag for nogle stærke kandidater der både har erfaring, værdierne på plads og en dyb forståelse for det Danmark, vi kæmper for:

Søren Lund Hansen – en ordentlig mand med en solid erhvervskarriere, en baggrund i forsvaret og et liv forankret på Vestsjælland. En mand, der ved, hvad ansvar og fællesskab betyder🎖️🪖

Julie Jacobsen - fra Odsherred – mangeårigt byrådsmedlem, som kender Nordvestsjælland indgående og har fingeren på pulsen i forhold til de udfordringer og muligheder, vores lokalsamfund står overfor 📍

Og selvfølgelig er der også muligheden for at stemme på vores partiformand, Morten Messerschmidt, som kæmper for dansk suverænitet, kultur og sammenhængskraft🇩🇰

Stem DF, hvis du ønsker massive hjemsendelser, en hverdag du har råd til, og et trygt og retfærdigt Danmark ⚖️

Danmark har brug for stærke stemmer Danmark har brug for dig 🔊

Husk at stemme i dag – for Fædrelandet 🇩🇰🗳️

🚗⛽ Holbæk – tank billigt og stem bagefter!På tirsdag morgen kl. 07.00–10.00 er Dansk Folkeparti ude ved Go’on-tankstatio...
23/03/2026

🚗⛽ Holbæk – tank billigt og stem bagefter!

På tirsdag morgen kl. 07.00–10.00 er Dansk Folkeparti ude ved Go’on-tankstationer over hele landet – også i Holbæk og resten af Holbæk Kommune.

👉 Vi har sænket afgifter og moms i bund, så du kan tanke billigere netop den morgen.
Derfor giver det god mening lige at smutte forbi tanken, inden du tager ned og stemmer 🇩🇰

Du kan tanke her:

📍 Holbæk – Spånnebæk 1
📍 Holbæk – Springstrup 5
📍 Regstrup – Skovvejen 11
📍 Svinninge – Hovedgaden 117A
📍 Jyderup – Holbækvej 46

👉 Kig forbi – der kan være en lokal DF’er til stede på nogle af stationerne.

Det er nu, det gælder 💪

PIA OG JULIE❤️Julie har fået opbakning fra Pia Kjærsgaard ❤️  Og hun er blevet udpeget til at tage pladsen i Folketinget...
19/03/2026

PIA OG JULIE❤️

Julie har fået opbakning fra Pia Kjærsgaard ❤️
Og hun er blevet udpeget til at tage pladsen i Folketinget af TV2 Øst – det er vi både stolte og glade for 🙌

Men vigtigst af alt: Julie er helt nede på den nordvestsjællandske mulm. Én man kan snakke med, og som faktisk lytter 🤝

Dansk Folkeparti bliver ofte kaldt Blå bloks bløde hjerte – og det er præcis dét, Julie vil være ❤️
For hende handler det om mennesker 💬
Vores pensionister 👵👴
Vores familier 👨‍👩‍👧‍👦
Vores veteraner 🇩🇰
Og vores børn og børnebørn ❤️

🇩🇰 DF Holbæk er ude igen! 🇩🇰I dag fra kl. 12.00 har vi været rundt i hele kommunen for at sætte plakater op. Der er blev...
28/02/2026

🇩🇰 DF Holbæk er ude igen! 🇩🇰

I dag fra kl. 12.00 har vi været rundt i hele kommunen for at sætte plakater op. Der er blevet kørt mange kilometer og hængt godt med plakater op i lygtepælene 💪

Søren, Julie og Morten hænger nu rundt omkring – og der kommer flere op de næste dage, så alle områder kan nyde udsigten til en af vores gode kandidater i Sjælland Storkreds!

Vi var godt 12-14 gode DF’ere rundt om i kommunen, som var trukket i arbejdstøjet/regntøjet og fået det hele på plads. På trods af der ikke var mange dages forberedelse, fra statsministeren trykkede på knappen og udskrev valget til plakaterne skulle op!

Nu ser vi frem mod et godt folketingsvalg, både for Dansk Folkeparti og for Fædrelandet! 🇩🇰🗳️

📣 Vi er stolte af vores unge kræfter i Dansk Folkeparti Holbæk! 🇩🇰Kæmpe tillykke til vores Sebastian Müller Skov Anderse...
22/02/2026

📣 Vi er stolte af vores unge kræfter i Dansk Folkeparti Holbæk! 🇩🇰

Kæmpe tillykke til vores Sebastian Müller Skov Andersen fra Holbæk, som er blevet valgt til at blive en del af det hold, der skal være med til at forme Dansk Folkepartis nye storkreds på Sjælland, ved siden af hans store indsats som formand for den lokale DFU-afdeling 🎉

Sebastian viser, at engagement og politisk interesse ikke har nogen alder – han har troen på vort Fædrelands genopretning, og ikke mindst lysten til at gøre en forskel for vores lokalsamfund og vort land 👏

Det er vigtigt, at en ung stemme får plads og indflydelse i politik, og vi er stolte af, at Sebastian nu får mulighed for at bidrage aktivt til udviklingen af Dansk Folkeparti 💪

For ungdommen er nationalkonservativ!🇩🇰

➡️ Læs mere her:
https://www.tv2east.dk/sjaelland-og-oeerne/teenager-skal-vaere-med-til-at-forme-dansk-folkepartis-politik-i-ny-storkreds-55324

🐾 Nu skal der handles på de vilde katte i Holbæk!Flere steder i kommunen er bestanden løbet løbsk. Det betyder sygdom, l...
20/02/2026

🐾 Nu skal der handles på de vilde katte i Holbæk!

Flere steder i kommunen er bestanden løbet løbsk. Det betyder sygdom, lidelse og pres på både tamkatte og fugleliv.

Derfor har Dansk Folkeparti fremsat et konkret forslag i kommunalbestyrelsen:

✅ 75.000 kr. årligt
✅ Samarbejde med Ni Liv
✅ En fast og ansvarlig indsats – ikke flere hovsaløsninger

Det handler om sund fornuft og ordentlig dyrevelfærd.

Læs mere i TV2 Øst – link i kommentarfeltet 👇

Dansk Folkeparti Holbæk 💪🏻🇩🇰

Vilde katte i Holbæk – tid til handling! 🐾

På onsdag, d. 25., tager vi i kommunalbestyrelsen stilling til mit forslag om at igangsætte en kontrolleret indsats mod vilde og herreløse katte i Holbæk.
Flere steder i kommunen er antallet af vilde katte løbet løbsk. Mens et mindre antal sunde katte kan hjælpe med at holde mus og rotter nede, fører en ukontrolleret bestand til sygdomme, underernæring og problemer for både tamkatte og lokale fugleunger.
Mit forslag går ud på:
✅ Afsætte midler (75.000 kr. årligt)
✅ Samarbejde med den lokale dyreværnsorganisation ni liv , som kan rydde op og genudsætte sunde katte med f***r værter
✅ Sikre en struktureret og langsigtet indsats fremfor tilfældig brandslukning
Dette er en ny og ansvarlig tilgang, som både hjælper dyrene og beskytter biodiversiteten i vores kommune.
💚 Dyrevenner: Jeg håber på jeres støtte – både til sagen og til dansk Folkeparti , som står bag initiativet. Sammen kan vi gøre en reel forskel!

Så nu begynder arbejdet for alvor! 💪🏻Også selvom vi de seneste uger op til konstitueringen, allerede havde fået nogle in...
11/12/2025

Så nu begynder arbejdet for alvor! 💪🏻

Også selvom vi de seneste uger op til konstitueringen, allerede havde fået nogle indrømmelser omkring Hjembækskolen, og kommunens fejlbehæftede arbejde. Der var DF det eneste parti der turde at sætte fokus på det under valgkampen! Imens socialkammeraterne selv ikke kunne finde hoved og hale i det, men garanterede der ikke var sket fejl… Og i sidste uge har borgmesteren beklaget! Den første sejr! Og tak for det arbejde, Casper! 🫡

Men nu, så god arbejdslyst de næste fire år Betina . Der bliver rigeligt at se til! 💙

TAK! 🇩🇰En kæmpe, hjertelig tak til de 2.012 af jer, der satte jeres kryds ved Dansk Folkeparti ved kommunalvalget 2025 i...
21/11/2025

TAK! 🇩🇰
En kæmpe, hjertelig tak til de 2.012 af jer, der satte jeres kryds ved Dansk Folkeparti ved kommunalvalget 2025 i Holbæk Kommune!

I har givet os en lille, men vigtig fremgang siden 2021 – og ikke mindst har I sikret, at Betina Fabricius Olsen nu tager plads i kommunalbestyrelsen som JERES repræsentant de næste 4 år! 💪

Vi var tæt på at få to mandater – det var kun en lille håndfuld stemmer, der adskilte os fra det andet mandat. Det viser, at vores budskaber i valgkampen har ramt plet, og at flere og flere ser, at Dansk Folkeparti er det parti, der sætter Holbæk og danske værdier først.

TAK fordi I tror på os. Nu går vi i gang med arbejdet – for Holbæk og for Danmark! 🇩🇰❤️

Vil I vide mere om, hvem jeres nye kommunalbestyrelsesmedlem Betina Fabricius Olsen egentlig er?
Så læs den fine artikel i Nordvestnyt, der sætter lys på hende – den ligger som link i kommentarfeltet herunder! 👇

Alt er ikke rosenrødt i Holbæk Kommune🥀-Stem Dansk Folkeparti i dag!💛Selvom vi har en borgmester, der er synlig udadtil ...
18/11/2025

Alt er ikke rosenrødt i Holbæk Kommune🥀
-Stem Dansk Folkeparti i dag!💛

Selvom vi har en borgmester, der er synlig udadtil og repræsenterer kommunen på en flot og imødekommende måde, oplever vi stadig store udfordringer i Holbæk Kommune🫣

Efter otte år med socialdemokratisk ledelse og fire år med absolut flertal står vi stadig ikke med den socialdemokratisk drømmekommune, som mange havde håbet på 🌱
Der er fortsat markante udfordringer — især på centrale velfærdsområder!

I en analyse fra Mandag Morgen placeres kommunen som nr. 91 ud af 94 kommuner målt på velfærd og hvor det er bedst at leve og bo🏡
Erhvervsvenligheden ligger ifølge DI omkring en 70.-plads⤵️

Det er tal, der kalder på handling, udvikling og en ny kurs på ret så centrale områder🤝

Holbæk kommune har et stort potentiale, især når det kommer til civilsamfundet og lokalområderne, men det kræver politisk fokus, mod og tydelige prioriteringer for at nå dertil💪🏻

Det er Dansk Folkeparti garanten for.

Derfor vil Dansk Folkeparti i Holbæk Kommune vil kæmpe for:

📌 Stop for uønskede VE-projekter
Borgerne skal ikke tromles, når gigantiske energianlæg placeres tæt på boliger, natur og lokalsamfund.
Vognserup, Sandby, Bukkerup og Mørkøv har allerede mærket konsekvenserne – spørgsmålet er, hvornår de næste projekter rammer dit nærområde.
Dansk Folkeparti er garant for en stemme imod dette!

📌 Ordentlig ældreomsorg
Ingen skal ældes med stopur, nedskæringer forklædt som “effektivisering” eller ensomhed i stedet for omsorg. Fagligheden skal atter igen i spil.
Vores ældre skal respekteres – de har bygget vort land!

📌 Børn skal hjælpes tidligt – ikke tabes
Det specialiserede børneområde fungerer ikke, og alt for mange familier må kæmpe alene. Mange ender med at bruge unødvendige kræfter i Ankestyrelsen for at få ret.
Holbæk skal ikke være kendt som kommunen, hvor børn falder mellem to stole. Systemet skal støtte familierne, og se hele familien.

📌 Holbæk Kommune er mere end Holbæk
Kommunen består ikke kun af Holbæk by – vores landsbyer og mindre bysamfund er hjertet i lokalområdet.
Tølløse, St. Merløse , Mørkøv, Svinninge og alle de andre byer fortjener samme opmærksomhed og langvarige investeringer.
Der skal dertil også arbejdes på byforskønnelser flere steder, f.eks. ved vores stationsbyers stationer.
Uanset hvor du bor, skal kommunen fungere – med gode skoler, veje, kulturtilbud og institutioner. Alle områder tæller, og alle skal have en bid af den voksende kommune!

📌 Folkeskolen skal levere dannede og uddannede unge mennesker!
Trods investeringer falder niveauet, og flere elever mister troen på sig selv. “Frihedsforsøg” og andre tiltag har i bund og grund ikke virket.
Dertil har inklusionen har fejlet, og bør rulles tilbage, for alle børns skyld.
Der skal også gives reel selvbestemmelse til skolerne, samtidig med sund disciplin, faglighed og tydelige rammer, som skal gælde på tværs af alle kommunens folkeskoler.

📌 Social hjælp til dem, der virkelig trænger
Syge, udsatte, veteraner og sårbare skal ikke bruges som politisk valgflæsk, hvor socialisterne prøver at fremstå som frelseren.
Socialområdet skal tage hånd om kommunens svageste – det skal prioriteres først og fremmest.

📌 Tryghed i bymidten – dag og nat
Stationsområdet står stadig som et symbol på uindfriede løfter.
Til trods for vilde valgløfter i 2021 fremstår området stadig en æstetisk skamstøtte og utrygt. Nattog-rejsende kender følelsen af hurtigt at skulle igennem de 70’er-brune klinkede gange.
Stationen er det første, man møder i Holbæk – derfor skal området nytænkes, og indvandre-grupperingerne skal have sparket!

📌 Infrastrukturen skal kunne følge med
Holbæk vokser – med flere borgere og nye (tvivlsomme arkitektoniske) bydele, men infrastrukturen halter bagefter.
Trafik, veje, kollektiv transport og parkeringspladser presses hårdt. Der er konstant kø i myldretiden, og mange kører forgæves rundt for at finde en parkeringsplads, der ikke er til el-biler.
Samtidig mangler vi basale velfærdstilbud som plejehjem, ældreboliger og skoler, der kan følge med urbaniseringen.
Byen skal udvikles med ordentlig planlægning, så vækst og tryghed går hånd i hånd.

📌 Styrkelse af erhvervsvenligheden
Holbæk skal være en attraktiv kommune at drive virksomhed i, men erhvervslivet oplever i dag lange sagsbehandlingstider, tunge processer og for meget bureaukrati.
Derfor ligger Holbæk kommune i den tunge ende over erhvervslivet egen bedømmelse.
Vi skal gøre det nemmere at skabe arbejdspladser og vækst, uden at gå på kompromis med hensynet til naboerne og lokalsamfund.
Det kan lade sig gøre - det er faktisk bare at gøre det totalt modsatte af hvad man gør i dag!

Vi håber på din stemme i dag!

Sæt dit ❌ på Liste O 💛
Det er dit valg - men det er Holbæks fremtid!

STEM PÅ LISTE O I MORGEN❌Tusind tak til alle jer, der kom forbi Ahlgade her i eftermiddag og aften! 🙌Det blev til masser...
17/11/2025

STEM PÅ LISTE O I MORGEN❌

Tusind tak til alle jer, der kom forbi Ahlgade her i eftermiddag og aften! 🙌

Det blev til masser af gode snakke, spørgsmål, idéer og tilkendegivelser – præcis sådan dagen før valget skal føles. Vi sætter stor pris på jeres tid, engagement og input 💬

Nu ser vi frem mod valgdag i morgen, og vi håber, at så mange som muligt møder op og bruger deres stemme 🗳️

Tak for den opbakning vi har mødt i hele kommunen🙏🏻

📣 VALGKAMPENS SLUTSPURT 🇩🇰Vi giver den fuld gas helt frem til valgdag!Selv denne højhellige søndagaften er vi ude og del...
16/11/2025

📣 VALGKAMPENS SLUTSPURT 🇩🇰

Vi giver den fuld gas helt frem til valgdag!
Selv denne højhellige søndagaften er vi ude og dele flyers ud i postkasserne rundt omkring i Holbæk by, så hold øje – måske ligger der en hilsen fra os hos dig 👀📬

Og i morgen eftermiddag kan du møde nogle af os fra Dansk Folkeparti Holbæk på Ahlgade, hvor vi står klar til en god og ærlig snak om Holbæk og vores politiske mærkesager.

👉 Valgkampen er snart slut, og på tirsdag er det valgdag – husk at bruge din stemme og vær med til at skabe reele resultater for HELE Holbæk!

Husk at stem på liste O på tirsdag💛

Adresse

Ahlgade 42 3th
Holbæk
4300

Telefon

+4527296162

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Dansk Folkeparti i Holbæk sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Organisationen

Send en besked til Dansk Folkeparti i Holbæk:

Del