12/06/2026
Vi går nu ind i næstsidste uge før sommerferien 🌞
Kantinen holder lukket frem til og med uge 31 – men vi er lige her lidt endnu!
Vi nyder at se alle de glade dimittender på Campus 🎓
Kæmpe tillykke – det er så fortjent, og vi er stolte af jer!
Og til jer, der stadig har eksamen foran jer:
Knæk & bræk – vi hepper på jer hele vejen 💪
Har I brug for lidt til fejring undervejs eller efter sidste eksamen?
Så står vi selvfølgelig klar med bobler 🥂 og andet godt – I ved, hvor I finder os 😉
Her kommer næste uges menu 👇