12/06/2026
☀️ Årets sommerfest ☀️
Sikke en dejlig aften vi havde i går til vores årlige sommerfest 🌸
Omkring 40 glade gæster var samlet til nogle hyggelige timer fyldt med god stemning, snak og sommerglæde.
Leo sørgede for skøn musik, som satte den helt rette stemning, mens der blev hygget, grinet og nydt hinandens selskab 🎶💙
Der blev også spist godt – først flæskesteg og derefter gammeldags isvafler med guf 🍦
Tak til alle jer, der var med. Nu kan vi vist roligt sige, at sommeren for alvor er skudt i gang ☀️🌼