16/01/2014
Kære forældre.
I dag og i morgen må vi ikke sige "NEJ". Rigtig mange mennesker (ikke kun børn) bruger ordet nej, hvor det ikke er nødvendigt og ordet er ofte meget negativt ladet. Derfor må vi i dag og i morgen ikke sige ordet "NEJ" - man må gerne give et afslag, men uden brug af NEJ. Eks.: "Må jeg tage et til æble?" Svar: "I måtte tage to æbler i alt - hvor mange har du så fået?" Vi voksne har prøvet det på os selv - og vi var alle sammen "døde", da der var gået 20 min!!!!!! Prøv det evt. der hjemme -det er ikke så nemt som man tror:-)
D. 3. februar skal 3B starte i klubben på Løjtegårdsvej - men de bliver ikke snydt for Galla fest - de har invitation med hjem i dag:-) Og vi har pt. ingen dato for, hvornår 3A skal starte på klub, men vi skal selvfølgelig nok give besked, så snart vi ved noget.
I forbindelse med 3B's klub start, vil vi gerne invitere forældre i 3B til "åbent hus - farvel - kaffe" FREDAG d. 31. kl. 15.30-17 (vi skal liiiiige holde fælles fødselsdag først) Og denne fredag skal vi i øvrigt også sige farvel til Andreas, som skal starte på seminariet og derfor stoppe hos os - hulk hulk :-(
God dag til jer alle.