Fritidshjemmet Løjtegårdsvej afdeling C

Fritidshjemmet Løjtegårdsvej afdeling C Dette er en side for forældre med børn i afdeling C. Siden er KUN til information fra fritten til forældre.

29/01/2014

I dag har 3.b pigerne hold fernisering med te. De har de sidste 2 uger lavet fire fælles malerier, som repræsenterer de fire årstider. Pigerne har i dag til ferniseringen fortalt de andre børn om deres malerier, hvad de har malet, hvordan og hvorfor. De andre spurgte om nogle meget interessante spørgsmål og pigerne fik stor ros for deres arbejde :)

16/01/2014

Kære forældre.
I dag og i morgen må vi ikke sige "NEJ". Rigtig mange mennesker (ikke kun børn) bruger ordet nej, hvor det ikke er nødvendigt og ordet er ofte meget negativt ladet. Derfor må vi i dag og i morgen ikke sige ordet "NEJ" - man må gerne give et afslag, men uden brug af NEJ. Eks.: "Må jeg tage et til æble?" Svar: "I måtte tage to æbler i alt - hvor mange har du så fået?" Vi voksne har prøvet det på os selv - og vi var alle sammen "døde", da der var gået 20 min!!!!!! Prøv det evt. der hjemme -det er ikke så nemt som man tror:-)

D. 3. februar skal 3B starte i klubben på Løjtegårdsvej - men de bliver ikke snydt for Galla fest - de har invitation med hjem i dag:-) Og vi har pt. ingen dato for, hvornår 3A skal starte på klub, men vi skal selvfølgelig nok give besked, så snart vi ved noget.

I forbindelse med 3B's klub start, vil vi gerne invitere forældre i 3B til "åbent hus - farvel - kaffe" FREDAG d. 31. kl. 15.30-17 (vi skal liiiiige holde fælles fødselsdag først) Og denne fredag skal vi i øvrigt også sige farvel til Andreas, som skal starte på seminariet og derfor stoppe hos os - hulk hulk :-(

God dag til jer alle.

06/01/2014

Håber at i alle har haft en god weekend :) Vi skal informere om, at vi har haft et tilfælde af lus. Så vi har mindet alle børnene om at de skal tjekkes når de kommer hjem. Fortsat god dag :)

03/01/2014

Godt nytår alle sammen :-) Håber I er kommet sikket ind i det nye år. Vi skal informere om, at vi har et tilfælde af børneorm. Vi fortsætter med at bede børnene om at vaske hænder inden frugt, efter leg i haven osv. God dag og weekend.

18/12/2013

Hold da op, hvor har vi haft mange meget trætte børn i dag! De trænger vist til juleferie :-) Husk, at vi i morgen holder fælles fødselsdag kl. 14-15. God dag - håber jeres børn får sovet godt:-)

16/12/2013

Kære forældre. Børnene vil i løbet af denne uge tage deres julegaver med hjem - de børn som altså har lavet julegaver:-) Så snak med jeres børn, om I skal opbevare gaverne til d. 24. - så de ikke bliver glemt :-) God mandag til alle.

12/12/2013

Kære forældre. En lille husker: I morgen er der julefest på fritten kl. 15-17 i afdeling A og B - og senere ude på stien mellem afdelingerne. Vores lille hus lukker ned lidt i 15, og går sammen (voksne, børn og skoletasker) over til de to andre afdelinger. Der vil være salg af gløgg, kaffe og varm kakao, samt de småkager som børnene i alle tre afdelinger har bagt i løbet af de sidste par uger:-) Vi glæder os til at se så mange så muligt af jer til en hyggelig eftermiddag - og husk varmt tøj:-).

09/12/2013

Ummmm, hvor her dufter af kager:-) I sidste uge bagte børnene jødekager og i denne uge, skal de bage pebernødder. Småkagerne vil blive solgt på fredag til julefesten sammen med gløgg. God mandag til jer alle.

05/12/2013

Kære forældre. Fritten har en "storm procedure", hvilket bl.a. betyder, at vi ikke lader børnene være udenfor og vi ser MEGET GERNE, at alle børnene BLIVER HENTET på fritten - vi vil meget nødigt sende børn hjem alene. I dag vil alle børnenes tasker være inde i huset, så ingen børn skal i skuret og hente dem. Pas på jer selv og "god vind" :-)

28/11/2013

"Det brander !!!! " - i dag har vi holdt brandøvelse :-) Og alle børnene kom ud af huset stille og roligt - måske frøs de lidt, da de kun havde sutsko på, men det skal jo gerne ligne virkeligheden. I morgen holder vi fælles fødselsdag kl. ca. 13-14 og på mandag byder vi velkommen til Cecilie, som skal starte i 3.a. God torsdag, weekend og 1.december til alle.

22/11/2013

I dag har vi holdt børnene møde, hvor vi bl.a. genopfriskede husreglerne, stemte på "månedens ??" og SNAKKEDE evakuering ved brand. I næste uge holder vi nemlig brand øvelse - børnene får ikke af vide, hvilken dag det bliver. Efter mødet havde nogle børn bagt dejlige boller, som vi hyggede med til sidst. Rigtig god weekend - og god fornøjelse med paraden på Amagerbrogade - hvis I skal se den :-)

19/11/2013

I dag har nogle af børnene lavet risfrikadeller (ligesom i sundhedsugen) til os alle - og de var et kæmpe hit :-) Vi spiste fælles frokost på gulvet, hvor vi sad og holdt indendørs picnik :-) Og så er der ellers blevet startet på at lave julegaver - ho ho ho. God dag og aften til jer alle.

Adresse

Kastrup
2770

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 11:30 - 17:00
Tirsdag 11:30 - 17:00
Onsdag 11:30 - 17:00
Torsdag 11:30 - 17:00
Fredag 11:30 - 17:00

Telefon

21169568

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Fritidshjemmet Løjtegårdsvej afdeling C sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del