Denne side er bl.a. oprettet på baggrund af vores erfaringer der fortæller os, at de unge mennesker ofte mødes af en noget anderledes hverdag når de starter deres værnepligt hos os. Det er ofte set, at det kan være svært at holde ligeså meget kontakt med forældre, kærester mm. som før man kom i værnepligten og det kan også være svært at fortælle om de ting man har lavet/oplevet i ugen, når man i w
eekenden sidder omkring middagsbordet alle venter spændt på at hører om alt der er sket siden sidst. Ved at gøre soldaternes hverdag tilgængelig i form af tekster og billeder her på Facebook håber vi på, at gøre det nemmere for soldaterne og de pårørende, at åbne op for nogle gode samtaler omkring soldaternes oplevelser. På baggrund af ovenstående har alle medlemmer af siden rettigheder til at skrive kommentarer til det der vises på siden. Vi håber på at få en masse gode billeder af oplevelser, uddannelse, fritid og arrangementer i 1 HBUKMP. På vegne af Officerer, Befalingsmænd og Konstabler ved 1 HBUKMP/1LOGBTN/TRR