07/03/2023
Hjemmeværnskompagni Mors, har været på sneberedskab 🌨️ fra mandag kl1700 til Tirsdag kl 1500.
Der har hele perioden været 2 m/k i skiftende turnus på Hjemmeværns Domicilet, klar til indsættelse.
Opgaven var som støtte til Politi og Beredskab samt at tilbagemelde hvis der var nødstedte i biler, væltede træer mv.
Heldigvis fik de ikke så travlt som ventet 😊