02/04/2026
Kære alle 🌭 🍔🍟
Vi vil gerne dele en nyhed med jer:
Dæj Glovi Grill bliver fra 1 april udforpagtet til en ny forpagter.
Det har været en stor fornøjelse at drive grillen, og vi er meget taknemmelige for den opbakning, vi har fået fra jer alle ❤️
Den nye forpagter vil fortsætte driften af grillen, og vi er sikre på, at stedet er i gode hænder fremover.
Vi håber, I vil tage lige så godt imod den nye forpagter, som I har taget imod os.
Tusind tak for jer 🙏
Wi sikkes Dæj Glovi Grill