Børn og Fædrepartiet

Børn og Fædrepartiet BØRN OG FÆDREPARTIET KRÆVER FULDT UD LIGE FORÆLDRERETTIGHEDER FOR AT SIKRE BØRNS BEDSTE LIVSVILKÅR i DANMARK - NU. Vi skal tilbage til en sund ny balance !

Politiken kommer til snarets...

15/02/2023

Corona Camping - Børn og Fædrepartiet STØTTER JER 100 % !!!

Det er ethvert menneskes frie ret, at bo og leve, som man vil ! Det burde - i særdeleshed - være budskabet fra et liberalt, frisindet land ,som Danmark, og være det fineste tegn på frihed, demokrati og accept af vores frie livsvalg.

STØT Corona Camping, hvor mennesker har skabt deres eget liv, som de kan det . . . og vil det . . . og hvor plads ejer har valgt ikke at intervenere i menneskers hjem på pladsen.

Hvad er det for noget diktatur, at fremmede skal bestemme hvordan "frie" mennesker vil leve - med bedrevidende-kommentarer som : "Sådan lever vi ikke i Danmark - vi er bedre end det" ??? Jamen HALLO - du bo der jo ikke, og hvis du ikke kan lide at andre vælger at leve livet anderledes en dig/jer, så kan du jo bare lade være med at opholde dig der !

Det må være dybt grænseoverskridende at få besøg af fremmede myndighedspersoner, fordi man overlever, og vælger, at trives i en anden boform end myndighedspersonager personligt synes !

Al støtte herfra !

STØT CORONA CAMPING på deres facebookside !

12/12/2022

Man har et standpunkt, til man tager et nyt. Hverken Venstre eller Moderaterne vil nu have en advokatvurdering af Mette Frederiksens ansvar i minksagen.

DET VAR DET ! POLTISK KOLLAPS I DANMARK !Al ÆRE, RESPEKT og VÆRDIGHED, TILLID OG, OG, OG... er væk !Citat "Minkkommissio...
11/12/2022

DET VAR DET ! POLTISK KOLLAPS I DANMARK !

Al ÆRE, RESPEKT og VÆRDIGHED, TILLID OG, OG, OG... er væk !

Citat "Minkkommissionen: Mette Frederiksen har groft vildledt offentligheden, men det var ikke med vilje" Kilde : https://www.altinget.dk/artikel/minkkommissionen-mette-frederiksen-har-groft-vildledt-offentligheden-men-det-var-ikke-med-vilje

Med det sparsomme, omend en del jeg kender til jura er man som minister - særligt øverste ansvarlige minister - offentlig ansat med kæmpe ansvar for det danske folk underlagt et skærpet ansvar . . . som byder at selv om man ikke vidste man gjorde som man gjorde, så er det strafbart uanset hvad - for man BURDE HAVE VIDST DET !!!
Men, nu er man så nået til, i DANSK POLITIK, at det er ok at lyve, snyde og bedrage en hel befolkning - slagte et helt erhverv uden dansk lov-hjemmel - og fastslået, at man som politiker i Dammark kan politikker-tenikke (MF) sig ud af en RIGSRETSSAG - EN ADVOKATUNDERSØGELSE og EN ANSVARS- og STRAFPÅDRAGELSE - EN PERSONLIG ERSTATNING . . . og og og . . .
.. og SAMTIDIGT RÅBE : "VI SKAL BEDE JER (red. "Det private erhvervsliv og den privatansatte borger") om at udvise : "SAMFUNDSSIND" . . . ???????????????????????????????????????
(alt imens ikke en en eneste offentlig ansat går ned i løn iog udviser samfundssind, imens private små virksomheder lukker på stribe ???)

Man tror ikke sine egne øjne, øren og små grå (om end få) hjerneceller . . . det her KAN IKKE og MÅ IKKE kunne ske i en retsstat ! RETFÆRDIGHED ? RETSSIKKERHED ? ANSTÆNDIGHED I DEN OFFENTLIGE ADMINISTRATION ?

Jeg tror ikke længere på, at jeg bor i det Danmark jeg kendte en gang . . . og man kan ikke engang sammenligne med noget, der kunne kaldes en banan-republik, - for det ville virkelig være, at nedgøre, banan-republikken . . .

Nogen har gjort noget (Lars, Jacob, Mette & Co.) . . . HELT, HELT, HELT GALT !

FØJ !

Og det skal vi bakke op om som den styrende enhed for vores land ??? Tænker det bliver en kort-tidsregering . . . som forhåbentlig får "smæk" for det her ...

Jeg er rummelig - meget rummelig, men det her, det er det mest forrykte, konstruerede folkebedrag i mands minde . . watergate . . . go home . . .
https://www.dr.dk/nyheder/politik/ellemann-erkender-endnu-et-loeftebrud-vil-heller-ikke-have-advokatvurdering-af

Man har et standpunkt, til man tager et nyt. Hverken Venstre eller Moderaterne vil nu have en advokatvurdering af Mette Frederiksens ansvar i minksagen.

KAN MAN IKKE SE HVOR GAL DEN ER ? . . . ikke med bemanding - det er til symptombehandlingen, men med det samfund, der sk...
21/11/2022

KAN MAN IKKE SE HVOR GAL DEN ER ? . . . ikke med bemanding - det er til symptombehandlingen, men med det samfund, der skaber sygdommene . . . bla. Familielovgivningen og Familieretssystemet !

Børn og Fædrepartiet har længe arbejdet på at søge støtte til at få lavet en undersøgelse af korrelationen mellem børneskilsmisser, hvor far reduceres til næsten 0 efter samlivsbrud, og så barnets mistrivsel og senere måske psykiatriske tilfælde.

Vi anslår at minimum 50 % af alle mistrivselssager (og meen deraf, også dem, der kommer ind i psykiatrien) skyldes far-degraderinger i barnets liv, ved børneskilsmisser . . . Det er "kun" en kvalificeret påstand, men vi har sager som peger på dette uhyggelige spor . . .

Og ud over alle de andre overgreb, så kan børn i Danmark ende med endnu flere myndighedsovergreb, som tvang. Mange af disse børn har lidt nok under tvang i mange andre systemer.

Børn og fædrepartiet taget stærkt afstand fra den ligegladhed man har for, IKKE at ville, se bag systemet . . .

­

08/11/2022

KÆRE FACEBOOK. Man kan ikke kontakte jer eller få fat på jer på telefon eller andet, så her en VENLIG FORESPØRGSEL. Vores Facebook "side" for børn og Børn og Fædrepartiet er blevet lavet om til noget META-Halløj, som går at vi bla. ikke kan få delt andres post's på Børn og Fædrepartiet's facebook. Vi ønsker ikke en META BUSINESS SIDE OG HAR ALDRIG BEDT OM DET, så venligst lav os tilbage til en helt normal facebookside - mange tak !

Mvh, Børn Og Fædrepartiet, Søren Hansen

Adresse

Vedbæk

Telefon

+4522831919

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Børn og Fædrepartiet sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del