11/12/2022
DET VAR DET ! POLTISK KOLLAPS I DANMARK !
Al ÆRE, RESPEKT og VÆRDIGHED, TILLID OG, OG, OG... er væk !
Citat "Minkkommissionen: Mette Frederiksen har groft vildledt offentligheden, men det var ikke med vilje" Kilde : https://www.altinget.dk/artikel/minkkommissionen-mette-frederiksen-har-groft-vildledt-offentligheden-men-det-var-ikke-med-vilje
Med det sparsomme, omend en del jeg kender til jura er man som minister - særligt øverste ansvarlige minister - offentlig ansat med kæmpe ansvar for det danske folk underlagt et skærpet ansvar . . . som byder at selv om man ikke vidste man gjorde som man gjorde, så er det strafbart uanset hvad - for man BURDE HAVE VIDST DET !!!
Men, nu er man så nået til, i DANSK POLITIK, at det er ok at lyve, snyde og bedrage en hel befolkning - slagte et helt erhverv uden dansk lov-hjemmel - og fastslået, at man som politiker i Dammark kan politikker-tenikke (MF) sig ud af en RIGSRETSSAG - EN ADVOKATUNDERSØGELSE og EN ANSVARS- og STRAFPÅDRAGELSE - EN PERSONLIG ERSTATNING . . . og og og . . .
.. og SAMTIDIGT RÅBE : "VI SKAL BEDE JER (red. "Det private erhvervsliv og den privatansatte borger") om at udvise : "SAMFUNDSSIND" . . . ???????????????????????????????????????
(alt imens ikke en en eneste offentlig ansat går ned i løn iog udviser samfundssind, imens private små virksomheder lukker på stribe ???)
Man tror ikke sine egne øjne, øren og små grå (om end få) hjerneceller . . . det her KAN IKKE og MÅ IKKE kunne ske i en retsstat ! RETFÆRDIGHED ? RETSSIKKERHED ? ANSTÆNDIGHED I DEN OFFENTLIGE ADMINISTRATION ?
Jeg tror ikke længere på, at jeg bor i det Danmark jeg kendte en gang . . . og man kan ikke engang sammenligne med noget, der kunne kaldes en banan-republik, - for det ville virkelig være, at nedgøre, banan-republikken . . .
Nogen har gjort noget (Lars, Jacob, Mette & Co.) . . . HELT, HELT, HELT GALT !
FØJ !
Og det skal vi bakke op om som den styrende enhed for vores land ??? Tænker det bliver en kort-tidsregering . . . som forhåbentlig får "smæk" for det her ...
Jeg er rummelig - meget rummelig, men det her, det er det mest forrykte, konstruerede folkebedrag i mands minde . . watergate . . . go home . . .
https://www.dr.dk/nyheder/politik/ellemann-erkender-endnu-et-loeftebrud-vil-heller-ikke-have-advokatvurdering-af
Man har et standpunkt, til man tager et nyt. Hverken Venstre eller Moderaterne vil nu have en advokatvurdering af Mette Frederiksens ansvar i minksagen.