01/06/2026
Des de Som Agres volem expressar la nostra més ferma condemna davant els atacs i l'actitud de la policia que estan patint els nostres professors i mestres. Aquests professionals l'única cosa que estan fent és lluitar pacíficament per defensar allò que és de tots: una escola pública, de qualitat i en valencià.📚🏫
Lamentem profundament la postura tèbia del Partit Popular a l'hora de condemnar aquesta violència, intentant igualar de manera injusta i desproporcionada l'actuació policial amb les legítimes reivindicacions del nostre cos docent.
A nivell local, ens resulta molt trist veure com l'alcaldessa del nostre poble (PP) no ha mostrat cap mena de suport a la vaga dels professors del seu propi municipi. Mentre es limita a comentar la paraula "diàleg" a les publicacions del president de la Generalitat, oblida que són precisament els docents els qui reclamen eixe diàleg constantment. La realitat és que la consellera Ortí i el govern de la GVA estan allargant al màxim i de manera premeditada les negociacions amb l'únic objectiu de desgastar la vaga.
Per tot això, volem enviar un missatge clar de suport, honor i força a tots els i les docents. Molt especialment a l'equip educatiu del nostre CRA Mariola - Benicadell, que amb una valentia i un compromís admirables ja han sacrificat més de 38.000 euros de les seues butxaques per defensar l'educació dels nostres fills i filles.💪🏼💚