19/06/2026
Ara que l'Ajuntament ha informat que demà s'obri la piscina, des de Som Agres - Compromís volem explicar-vos algunes modificacions de les tarifes que es van aprovar al passat plenari d'abril i que vos poden interessar.👇
🔹Bons familiars més justos: Ara, totes les persones que puguen acreditar que conviuen juntes o tenen llibre de família podran traure's el bo familiar, independentment de quin siga el seu estat civil.
🔹S'amplia l'edat: Totes les persones menors de 16 anys (inclosos) ja poden entrar dins del bo familiar. Fins ara el límit estava en els 14 anys.
Aquestes millores van ser proposades per Som Agres a l'octubre de l'any passat, després de fer una reflexió sobre els aspectes a millorar en el servei de la piscina un cop acabat l'estiu. 🧡
Tot i això, continuem fent la nostra tasca i demanem que totes les instal·lacions, especialment la piscina menuda, estiguen en condicions òptimes des del primer moment per gaudir d'un estiu sense contratemps.
Des de Som Agres vos desitgem una molt bona temporada d'estiu a la piscina!💦☀️