23/02/2026
🌿🇪🇺 El passat dijous 19 tinguérem el plaer d’assistir a una xarrada amb el nostre eurodiputat , qui ens va analitzar fil per randa la situació del nostre camp i de la nostra indústria , així com l’impacte que poden tindre els tractats de lliure comerç que s’estan plantejant des de la Unió Europea.
🏛️ A l’Ajuntament d’Alfarb ja aprovàrem el passat ple de gener una moció a proposta d’Iniciativa pel Poble - Compromís ✊🌱 per a instar el govern d’Espanya, la Generalitat i els eurodiputats a fer tot el possible per a modificar o parar el tractat de lliure comerç amb Mercosur, que tant de mal pot fer a molts sectors de la nostra economia, sobretot al sector primari 🌾🐄.
🤝Va ser una vesprada de retrobaments amb companyes i companys de Compromís de la comarca , que ens va servir per enfortir els lligams que compartim i per avançar en la construcció d’un front comú davant allò que se’ns vol imposar des d’Europa amb el tractat de Mercosur.
💪🌱 Batallarem tot el que calga per dignificar el nostre camp i els nostres llauradors perquè sense ells no hi ha futur possible