18/06/2026
Ahir vam avançar Sant Joan al Casal Bascònia i quina tarda més plena d’alegria! 🎉✨
Vam gaudir d’una tarda solejada, però amb l’ombra acollidora de les nostres moreres 🌳, d’una gran actuació de la Sílvia Bas, d’un berenar que no va deixar ningú indiferent 😋 i vam acabar refrescant-nos! 💦
Aquests són els moments que donen sentit i enforteixen el nostre casal, el Casal Bascònia ❤️