09/09/2026
😀👍El programa 2025 conclou amb la consecució de 102 contractes laborals!
👉Aquest programa va dirigit a persones destinatàries de la Renda Garantida de Ciutadania (RGC) i cerca la integració laboral i social de la persona a través de la millora del grau d’ocupabilitat, el desenvolupament competencial i l’empoderament. En aquesta edició, s’han atès un total de 93 participants.
✔️Altres resultats destacats han estat::
- Mínim 6 persones han fet pràctiques no laborals per desenvolupar les seves competències tècniques i explorar el sector del seu interès
- S'han aconseguit 102 contractes laborals, en la seva majoria per a dones.
- Els contractes corresponen a 29 persones inserides durant el servei (és a dir, més d'un 30% d’inserció).
- Els mòduls més demandants han estat el Context laboral, el Procés de selecció i Eines per la recerca de feina.
👍Una vegada més, el programa MAIS s'ha demostrat com una eina molt útil i eficaç per a la inserció laboral d’un col·lectiu molt vulnerable.
El programa MAIS està impulsat amb el suport de la Generalitat de Catalunya.