Compromís per Borriol

Cómo llegar Página web Contactar con la organización

Compromís per Borriol Organización política local

13/10/2026

BORRIOL AVANÇA CAP A LA SEUA BANDERA OFICIAL

En l’últim Ple es va aprovar la proposta per a iniciar el procés d’oficialització de la bandera de la Vila de Borriol, seguint el mateix camí que ja es va realitzar amb l’escut municipal.

Actualment, s’estan duent a terme els tràmits administratius oportuns perquè Borriol puga comptar amb una bandera oficial, un símbol que formarà part de la identitat i del patrimoni institucional del nostre municipi.

En aquest procés ha tingut un paper especialment destacat el cronista oficial de Borriol, Henri Bouché, que ha treballat en l’elaboració i fonamentació de la proposta, aportant els seus coneixements sobre la història, la simbologia i el patrimoni del poble.

📜 La proposta naix, així, del treball i la investigació sobre la nostra història i pretén dotar el municipi d’un símbol oficial que represente a la Vila de Borriol, la seua identitat i la seua història.

📷 Adjuntem la imatge de la proposta de bandera presentada.

Seguim avançant en la recuperació i posada en valor dels símbols que formen part de la història del nostre poble.

13/10/2026
09/10/2026
09/10/2026

Per un futur digne i amb la força del nostre poble.

Feliç 9 d'Octubre‼️

Feliç Dia del País Valencià‼️

05/10/2026

🏫 BORRIOL NECESSITA EL NOU IES. I NO POT ESPERAR MÉS.En el ple municipal, Compromís ha defensat una proposta molt senzil...
02/10/2026

🏫 BORRIOL NECESSITA EL NOU IES. I NO POT ESPERAR MÉS.

En el ple municipal, Compromís ha defensat una proposta molt senzilla: que la Generalitat retire el recurs de cassació davant del Tribunal Suprem i permeta que el projecte del nou IES de Borriol puga avançar.

La moció ha estat rebutjada amb els vots en contra del PP i Veïns de Borriol.

📌 Quina és la situació?

➡️ El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha avalat la legalitat de les delegacions de competències que permetien als ajuntaments executar actuacions educatives amb fons de la Generalitat. Entre els projectes afectats està el futur IES de Borriol.

➡️ Malgrat aquesta sentència, la Conselleria ha presentat un recurs davant del Tribunal Suprem, prolongant el bloqueig del projecte.

➡️ Mentrestant, l’Ajuntament de Borriol està fent la seua part: el solar ja és de titularitat municipal i es continua treballant en les actuacions urbanístiques necessàries.

➡️ L’Ajuntament també ha plantejat a la Conselleria simultaniejar les actuacions d’urbanització amb la construcció de l’institut per reduir terminis. La resposta ha sigut que, ara mateix, no és possible.

Per tant, no és cert que el nou IES estiga parat perquè l’Ajuntament no haja fet els deures.

📣 Durant el ple se’ns ha arribat a qualificar de mentiders. Nosaltres responem amb documents i amb els fets:

📝Delegació de competències → declaració de lesivitat → sentència favorable del TSJCV → recurs de la Generalitat davant del Tribunal Suprem.

📌Aquesta és la realitat del procediment.

Des de Compromís Borriol continuarem reclamant que la Generalitat deixe de prolongar aquesta situació i pose els recursos necessaris perquè el nou IES siga una realitat.

💚 Borriol necessita un institut. I necessita que totes les administracions treballen per fer-lo possible.

🏫 Avui a les 20:00 h, a les Corts, poden desbloquejar el finançament de l’IES del nostre poble.💣PP i Vox tenen l’oportun...
30/09/2026

🏫 Avui a les 20:00 h, a les Corts, poden desbloquejar el finançament de l’IES del nostre poble.

💣PP i Vox tenen l’oportunitat de votar a favor i permetre que els 15 recursos es paralitzen i continue avant el finançament dels centres.

😡 No volem més recursos que tinguen la intenció de llevar-nos els diners per a la constucció de l’IES Borriol.

23/09/2026

❌ Contra els bulos, quatre veritats sobre l’IES de Borriol.

🏫 Borriol ja pot rebre el finançament per construir l’institut. Qui diga el contrari està mentint.

El PP ha recorregut una sentència favorable a Borriol i ens ha demanat fins a dos vegades que renunciem a la delegació de competències, sense garantir que la Conselleria construirà l’IES.

Nosaltres continuarem treballant. 💪🏽

Menys excuses. Borriol mereix el seu institut.

Dirección

Borriol
12190

Notificaciones

Sea el primero en enterarse: le enviaremos un correo electrónico cuando Compromís per Borriol publique novedades y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin y puede darse de baja en cualquier momento.

Contactar Con La Organización

Enviar un mensaje a Compromís per Borriol:

Atajos

Compartir