02/09/2026
𝗔𝗺𝗯 𝗖𝗲𝘂𝘁𝗮. 𝗔𝗺𝗯 𝗹𝗮 𝗰𝗼𝗻𝘃𝗶𝘃𝗲̀𝗻𝗰𝗶𝗮. 𝗔𝗺𝗯 𝗹𝗮 𝘂𝗻𝗶𝘁𝗮𝘁. 𝗦𝗲𝗻𝘀𝗲 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗶𝗱𝗶𝘀𝗺𝗲𝘀.
El PSPV-PSOE de Catarroja expressa la seua solidaritat amb el poble de Ceuta, amb els seus veïns i veïnes i amb les Forces i Cossos de Seguretat davant els moments de preocupació que s’estan vivint.
Precisament per això, apostem per la responsabilitat, la serenitat i la unitat, i no per convertir una situació delicada en una confrontació partidista.
I a Catarroja sabem ben bé de què parlem. Després de la DANA, hem viscut en primera persona moments de por, incertesa i preocupació, i sabem que davant situacions així el que cal és estar al costat de la ciutadania, sumar esforços i deixar de banda qualsevol partidisme.
No participarem en la concentració convocada per la FEMP perquè ha sigut anunciada unilateralment pel PP, sense el consens de les forces polítiques que formen part de la Federació, per primera vegada en la seua història.
La FEMP ha de representar tot el municipalisme, proposar accions , no ser utilitzada per a dividir.
La solidaritat amb Ceuta no té sigles. Les institucions han d’estar al servei de tota la ciutadania, no d’un partit.
Amb Ceuta. Amb la convivència. Amb la unitat. Sense partidismes.