PSC El Catllar

PSC El Catllar Pàgina oficial de facebook de l'Agrupació local del PSC El Catllar.

08/09/2026

🥘 Arròs popular de l’11 de setembre!

🎶Celebrem la Diada amb un bon àpat i la millor companyia. Podreu escollir entre arròs de closca o vegà i gaudir d’una animada sobretaula amb l’actuació de Duo Charlotte!

📅 11 de setembre
🕑 14 h
📍 Torre d’en Guiu
🎟️ Preu: 8 € per persona

El menú inclou xips i olives, arròs, gelat, aigua i vi. També podeu portar algun entrant i beguda.

🎫 Venda de tiquets a l’Ajuntament fins al 8 de setembre. El mateix dia de l’arròs no se’n vendran. Els grups han de retirar tots els tiquets alhora.

08/09/2026

❤️💛DIADA NACIONAL DE CATALUNYA | 11 DE SETEMBRE

El Catllar commemora l’Onze de Setembre amb el tradicional acte institucional a la Torre d’en Guiu.

📅 Divendres 11 de setembre
🕥 10.30 h
📍 Torre d’en Guiu

🌼 Ofrena floral i lectura del manifest al monument commemoratiu de l’Onze de Setembre.
🏰 Tot seguit, actuació de la Colla Castellera del Catllar i ballada de sardanes amb el Casal Tarragoní.
🎶 Acompanyament musical amb el professorat dels Ensenyaments Musicals de l’Ajuntament del Catllar.

Us convidem a participar-hi i a compartir aquesta jornada de memòria, cultura i país.

08/09/2026
08/09/2026

⚠️ ALERTA PER RISC D’INUNDACIONS AL CATLLAR

L’Ajuntament del Catllar ha activat en fase d’alerta el DUPROCIM davant la previsió de pluges intenses.

🌧️ A partir de dimecres 9 de setembre a la matinada, es preveuen xàfecs que poden ser localment forts i anar acompanyats de tempesta, calamarsa o pedra petita i fortes ratxes de vent.

👉 Es recomana extremar la precaució, evitar desplaçaments innecessaris i no acostar-se a rieres, barrancs ni zones inundables.

📲 Seguiu les indicacions oficials i mantingueu-vos informats de l’evolució meteorològica.

18/08/2026

🛡️🎉 El Catllar reforça la seguretat per la Festa Major

👮‍♂️ L’Ajuntament del Catllar ha celebrat una reunió de coordinació amb els Mossos d’Esquadra i els Vigilants Municipals per preparar el dispositiu de seguretat d’aquests dies de festa.

🤝 Durant la trobada s’han definit els protocols d’actuació, els recursos disponibles i els mecanismes de coordinació entre els diferents cossos.

🚔 El dispositiu prestarà una atenció especial als actes amb més afluència de públic, per garantir una actuació ràpida, coordinada i eficaç davant de qualsevol incidència.

🥳 Ara toca gaudir de la Festa Major amb civisme, responsabilitat i respecte!

🔗 Notícia sencera a https://www.elcatllar.cat/

18/08/2026
18/08/2026

🔥 CORREBARS AMB LA COLLA DE DIABLES DEL CATLLAR! 😈🍻

Aquest dijous 20 d’agost prepareu-vos per recórrer el poble amb molt d’ambient de la mà de la Colla de Diables del Catllar!

🕡 Inici: 18.30 h
📍 Torre d’en Guiu

Farem un tomb pels bars del poble i acabarem al local de la Colla de Diables, on es faran entrepans per col·laborar amb l’entitat.

🥤 Recordeu portar el vostre got!

Veniu, gaudiu i feu poble amb la Colla de Diables! 🔥😈

18/08/2026

🎉 Avui, la Festa Major continua al Catllar!

Aquest dimarts 18 d’agost us espera una tarda per sortir, trobar-nos i continuar gaudint de la festa. 🥳

🎈 Els més petits i joves podran passar-s’ho d’allò més bé amb els inflables a la Torre d’en Guiu, mentre que la Terrassa del Castell acollirà les sessions de ioga i txi-kung.

I per acabar el dia, música en un entorn ben especial. 🎶 A les 22 h, l’Església del Catllar acollirà el concert “Melodies aèries”, amb Diana Larios, Olvido Lanza i Quique Sinesi.

✨ Ens veiem pels carrers i places del Catllar. Bona Festa Major!

Dirección

Catllar
43764

Página web

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando PSC El Catllar publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto La Organización

Enviar un mensaje a PSC El Catllar:

Atajos

Compartir