22/06/2026
🎉 GRÀCIES PER FER-HO POSSIBLE! 🎉
La Festa de Fi de Curs d'aquest dissabte va ser tot un èxit! Més de 475 joves varen passar pel recinte per gaudir d'un vespre ple de música, diversió i bon ambient.
Volem donar les gràcies a tots els joves que hi vau participar i que, una vegada més, vau demostrar que és possible gaudir de la festa amb responsabilitat i respecte.
També volem agrair a la Regidoria d'Igualtat la seva col·laboració, que va regalar dos obsequins a tots els assistents, recordant que sense un sí és un no 😉
Una menció especial per als nostres DJ's, que varen posar la banda sonora perfecta a la vesprada, entenent l'objectiu de la festa i adaptant-se a ella💜
I, per descomptat, el nostre agraïment a la Brigada Municipal, l'Àrea d'Esports, Protecció Civil i a la Policia Local, que amb la seva feina i coordinació varen contribuir a que tot funcionàs correctament i amb total seguretat.
Gràcies a tots i totes per formar part d'aquesta gran festa. Fins l'any que ve!!