SOM Montgat

SOM Montgat Información de contacto, mapa y direcciones, formulario de contacto, horario de apertura, servicios, puntuaciones, fotos, videos y anuncios de SOM Montgat, Public & Government Service, Montgat.

20/06/2026



𝗨𝘀 𝗵𝗶 𝗲𝘀𝗽𝗲𝗿𝗲𝗺! 🥳

🛍️ Sense comerç local, Montgat no seria el mateix | 𝗙𝗲𝘀𝘁𝗮 𝗱𝗲𝗹 𝗰𝗼𝗺𝗲𝗿𝗰̧ 𝟮𝟬𝟮𝟲 ⬇️ 𝗗𝗮𝗿𝗿𝗲𝗿𝗲 𝗱𝗲 𝗰𝗮𝗱𝗮 𝗯𝗼𝘁𝗶𝗴𝗮 𝗵𝗶 𝗵𝗮 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗲𝘀 𝗾𝘂𝗲 ...
17/06/2026

🛍️ Sense comerç local, Montgat no seria el mateix | 𝗙𝗲𝘀𝘁𝗮 𝗱𝗲𝗹 𝗰𝗼𝗺𝗲𝗿𝗰̧ 𝟮𝟬𝟮𝟲 ⬇️

𝗗𝗮𝗿𝗿𝗲𝗿𝗲 𝗱𝗲 𝗰𝗮𝗱𝗮 𝗯𝗼𝘁𝗶𝗴𝗮 𝗵𝗶 𝗵𝗮 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗲𝘀 𝗾𝘂𝗲 𝗮𝗶𝘅𝗲𝗾𝘂𝗲𝗻 𝗹𝗮 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗶𝗮𝗻𝗮 𝗰𝗮𝗱𝗮 𝗺𝗮𝘁𝗶́, 𝗾𝘂𝗲 𝗲𝗻𝘀 𝗮𝗷𝘂𝗱𝗲𝗻, 𝗲𝗻𝘀 𝗮𝗰𝗼𝗻𝘀𝗲𝗹𝗹𝗲𝗻 𝗶 𝗳𝗮𝗻 𝗾𝘂𝗲 𝗲𝗹𝘀 𝗻𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀 𝗰𝗮𝗿𝗿𝗲𝗿𝘀 𝘁𝗶𝗻𝗴𝘂𝗶𝗻 𝘃𝗶𝗱𝗮.

◉ La setmana passada vam celebrar la 𝙛𝙚𝙨𝙩𝙖 𝙙𝙚𝙡 𝘾𝙤𝙢𝙚𝙧𝙘̧ de , una jornada per reconèixer la feina dels comerciants i per parlar dels reptes del comerç del futur amb la ponència de 𝗝𝗼𝗿𝗱𝗶 𝗕𝗮𝗰𝗮𝗿𝗶𝗮.

◉ També vam viure un moment molt especial: l'homenatge a les persones que han format part de la junta d'ACISM durant 17 anys.

👏 Gràcies 𝐏𝐚𝐪𝐮𝐢 𝐇𝐢𝐧𝐨𝐣𝐨𝐬𝐚, 𝐍𝐚𝐭𝐚𝐥𝐢𝐚 𝐀𝐥𝐛𝐢𝐨𝐥, 𝐄𝐥𝐢𝐬𝐞𝐧𝐝𝐚 𝐅𝐮𝐞𝐫𝐭𝐞𝐬 𝐢 𝐌𝐚𝐫𝐜𝐞𝐥 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐥𝐥𝐞𝐬 pel vostre compromís amb el comerç i amb Montgat.

◉ Durant l'acte també vam donar la benvinguda a la nova presidenta, 𝗠𝗼̀𝗻𝗶𝗰𝗮 𝗥𝗼𝘂𝗿𝗮, a qui desitgem molts encerts en aquesta nova etapa.

💙 Gràcies a Acism Montgat ​ i a tots els comerciants que, cada dia, contribueixen a fer de Montgat un poble viu.

◉ La semana pasada celebramos la 𝙁𝙞𝙚𝙨𝙩𝙖 𝙙𝙚𝙡 𝘾𝙤𝙢𝙚𝙧𝙘𝙞𝙤 de , una jornada para reconocer la labor de nuestros comerciantes y hablar sobre los retos del comercio del futuro con la ponencia de 𝗝𝗼𝗿𝗱𝗶 𝗕𝗮𝗰𝗮𝗿𝗶𝗮.

◉ También vivimos un momento muy especial: el homenaje a las personas que han formado parte de la junta de ACISM durante 17 años.

👏 Gracias a 𝐏𝐚𝐪𝐮𝐢 𝐇𝐢𝐧𝐨𝐣𝐨𝐬𝐚, 𝐍𝐚𝐭𝐚𝐥𝐢𝐚 𝐀𝐥𝐛𝐢𝐨𝐥, 𝐄𝐥𝐢𝐬𝐞𝐧𝐝𝐚 𝐅𝐮𝐞𝐫𝐭𝐞𝐬 y 𝐌𝐚𝐫𝐜𝐞𝐥 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐥𝐥𝐞𝐬 por vuestro compromiso con el comercio y con Montgat.

◉ Durante el acto también dimos la bienvenida a la nueva presidenta, 𝗠𝗼́𝗻𝗶𝗰𝗮 𝗥𝗼𝘂𝗿𝗮, a quien deseamos muchos éxitos en esta nueva etapa.

💙 Gracias a Acism Montgat y a todos los comerciantes que, cada día, contribuyen a hacer de Montgat un pueblo vivo.

🚦|  𝗣𝗲𝗿 𝗾𝘂𝗲̀ 𝗳𝗮 𝗺𝗲́𝘀 𝗱'𝘂𝗻 𝗮𝗻𝘆 𝗾𝘂𝗲 𝗻𝗼 𝗳𝘂𝗻𝗰𝗶𝗼𝗻𝗲𝗻 𝗲𝗹𝘀 𝘀𝗲𝗺𝗮̀𝗳𝗼𝗿𝘀 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗿𝗼𝘁𝗼𝗻𝗱𝗮 𝗱𝗲𝗹 𝗖𝗮𝗺𝗶́ 𝗥𝗮𝗹 𝗮𝗺𝗯 𝗹'𝗮𝘃𝗶𝗻𝗴𝘂𝗱𝗮 𝗱𝗲𝗹 𝗧𝘂𝗿𝗼́?◉ L'ap...
14/06/2026

🚦| 𝗣𝗲𝗿 𝗾𝘂𝗲̀ 𝗳𝗮 𝗺𝗲́𝘀 𝗱'𝘂𝗻 𝗮𝗻𝘆 𝗾𝘂𝗲 𝗻𝗼 𝗳𝘂𝗻𝗰𝗶𝗼𝗻𝗲𝗻 𝗲𝗹𝘀 𝘀𝗲𝗺𝗮̀𝗳𝗼𝗿𝘀 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗿𝗼𝘁𝗼𝗻𝗱𝗮 𝗱𝗲𝗹 𝗖𝗮𝗺𝗶́ 𝗥𝗮𝗹 𝗮𝗺𝗯 𝗹'𝗮𝘃𝗶𝗻𝗴𝘂𝗱𝗮 𝗱𝗲𝗹 𝗧𝘂𝗿𝗼́?

◉ L'apagada elèctrica general del 28 d'abril de 2025 va provocar danys importants en diverses centraletes semafòriques de . Algunes es van poder reparar ràpidament, però la de la rotonda del Turó del Mar va quedar pendent a causa de l'elevat cost de la reparació.

Durant aquest temps, l'Ajuntament ha reclamat els danys ocasionats a les companyies responsables i ha iniciat les accions legals corresponents per defensar els interessos dels montgatins i montgatines.

✅ Ara, amb càrrec al pressupost de 2026, 𝘴'𝘩𝘢 𝘢𝘴𝘴𝘶𝘮𝘪𝘵 𝘭𝘢 𝘳𝘦𝘱𝘢𝘳𝘢𝘤𝘪𝘰́ 𝘱𝘦𝘳 𝘨𝘢𝘳𝘢𝘯𝘵𝘪𝘳 𝘭𝘢 𝘴𝘦𝘨𝘶𝘳𝘦𝘵𝘢𝘵 𝘷𝘪𝘢̀𝘳𝘪𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘵𝘳𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘢 𝘦𝘭 𝘱𝘳𝘰𝘤𝘦́𝘴 𝘥𝘦 𝘳𝘦𝘤𝘭𝘢𝘮𝘢𝘤𝘪𝘰́.

𝘼𝙦𝙪𝙚𝙨𝙩 𝙢𝙚𝙨 𝙙𝙚 𝙟𝙪𝙣𝙮 𝙚𝙡𝙨 𝙨𝙚𝙢𝙖̀𝙛𝙤𝙧𝙨 𝙩𝙤𝙧𝙣𝙖𝙧𝙖𝙣 𝙖 𝙚𝙨𝙩𝙖𝙧 𝙤𝙥𝙚𝙧𝙖𝙩𝙞𝙪𝙨 𝙙𝙚𝙨𝙥𝙧𝙚́𝙨 𝙙𝙚 𝙢𝙚́𝙨 𝙙𝙚 𝟭𝟯 𝙢𝙚𝙨𝙤𝙨.

◉ A SOM de Montgat creiem que també cal explicar la feina que sovint no es veu: gestionar amb responsabilitat els recursos públics i defensar els interessos del nostre poble.

💙 I ara que s'acosta la Festa Major de , us animem a sortir al carrer, participar de les activitats i continuar fent poble entre tots.

12/06/2026
11/06/2026

𝗧𝗼𝗿𝗻𝗮 Curtcirckit Festival de Circ de Montgat a 𝙈𝙤𝙣𝙩𝙜𝙖𝙩

[CAT]
🎪 El passat cap de setmana es va tornar a omplir de màgia gràcies a .

26 edicions fent-nos gaudir, sorprenent grans i petits i convertint els nostres carrers en un escenari ple de vida.

Des de SOM de Montgat volem donar les gràcies a tota l'organització per continuar apostant per la cultura i per activitats que uneixen persones de totes les edats. 💙

Llarga vida al circ. Llarga vida al Curtcirckit!

[CAST]
🎪 El pasado fin de semana Montgat volvió a llenarse de magia gracias a .

26 ediciones haciéndonos disfrutar, sorprendiendo a mayores y pequeños y convirtiendo nuestras calles en un escenario lleno de vida.

Desde SOM de Montgat queremos dar las gracias a toda la organización por seguir apostando por la cultura y por actividades que unen a personas de todas las edades. 💙

¡Larga vida al circo! ¡Larga vida al Curtcirckit!

📣 VISITA DE BARRI  |  La darrera setmana vam visitar 📍𝗖𝗮𝗻 𝗠𝗮𝘂𝗿𝗶𝗰𝗶 per escoltar les inquietuds i propostes dels veïns i v...
10/06/2026

📣 VISITA DE BARRI | La darrera setmana vam visitar 📍𝗖𝗮𝗻 𝗠𝗮𝘂𝗿𝗶𝗰𝗶 per escoltar les inquietuds i propostes dels veïns i veïnes ⬇️⬇️

[CAT}
◈ Durant la trobada es van tractar qüestions com l’𝗲𝘀𝘁𝗮𝘁 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰̧𝗮 𝗦𝗮𝗻𝘁 𝗝𝗮𝘂𝗺𝗲, el 𝗱𝗲𝘁𝗲𝗿𝗶𝗼𝗿𝗮𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝘀 𝘃𝗼𝗿𝗲𝗿𝗲𝘀, la manca de 𝗺𝗮𝗻𝘁𝗲𝗻𝗶𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗱’𝗮𝗹𝗴𝘂𝗻𝘀 𝗲𝘀𝗽𝗮𝗶𝘀 𝗽𝘂́𝗯𝗹𝗶𝗰𝘀 i la 𝗶𝗹·𝗹𝘂𝗺𝗶𝗻𝗮𝗰𝗶𝗼́ del Parc del Tramvia.

◈ També es va parlar de les 𝗱𝗶𝗳𝗶𝗰𝘂𝗹𝘁𝗮𝘁𝘀 𝗱𝗲 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗶𝘁𝗮𝘁 𝗮 𝗹’𝗮𝘃𝗶𝗻𝗴𝘂𝗱𝗮 𝗝𝗼𝗿𝗱𝗮𝗻𝗮, de la 𝗻𝗲𝗰𝗲𝘀𝘀𝗶𝘁𝗮𝘁 𝗱’𝘂𝗻 𝗰𝗮𝗺𝗶́ 𝗮𝘀𝗳𝗮𝗹𝘁𝗮𝘁 fins a l’avinguda Can Serra i de diversos punts que els veïns consideren perillosos al barri.

◈ Entre altres temes, es va abordar el mal 𝗲𝘀𝘁𝗮𝘁 𝗱𝗲𝗹 𝗰𝗹𝗮𝘃𝗲𝗴𝘂𝗲𝗿𝗮𝗺 al carrer Can Maurici i la presència de rates a la zona.

‼️ Els nostres regidors ja estan treballant per traslladar aquestes necessitats i fer-ne seguiment per trobar solucions que millorin el dia a dia del veïnat 💙

[CAST]
◈ Durante el encuentro se trataron cuestiones como el 𝗲𝘀𝘁𝗮𝗱𝗼 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗽𝗹𝗮𝘇𝗮 𝗦𝗮𝗻 𝗝𝗮𝗶𝗺𝗲, el 𝗱𝗲𝘁𝗲𝗿𝗶𝗼𝗿𝗼 𝗱𝗲 𝗹𝗮𝘀 𝗮𝗰𝗲𝗿𝗮𝘀, la falta de 𝗺𝗮𝗻𝘁𝗲𝗻𝗶𝗺𝗶𝗲𝗻𝘁𝗼 𝗱𝗲 𝗮𝗹𝗴𝘂𝗻𝗼𝘀 𝗲𝘀𝗽𝗮𝗰𝗶𝗼𝘀 𝗽𝘂́𝗯𝗹𝗶𝗰𝗼𝘀 y la 𝗶𝗹𝘂𝗺𝗶𝗻𝗮𝗰𝗶𝗼́𝗻 del Parc del Tramvia.

◈ También se habló de las 𝗱𝗶𝗳𝗶𝗰𝘂𝗹𝘁𝗮𝗱𝗲𝘀 𝗱𝗲 𝗺𝗼𝘃𝗶𝗹𝗶𝗱𝗮𝗱 𝗲𝗻 𝗹𝗮 𝗮𝘃𝗲𝗻𝗶𝗱𝗮 𝗝𝗼𝗿𝗱𝗮𝗻𝗮, de la 𝗻𝗲𝗰𝗲𝘀𝗶𝗱𝗮𝗱 𝗱𝗲 𝘂𝗻 𝗰𝗮𝗺𝗶𝗻𝗼 𝗮𝘀𝗳𝗮𝗹𝘁𝗮𝗱𝗼 hasta la avenida Can Serra y de varios puntos que los vecinos consideran peligrosos en el barrio.

◈ Entre otros temas, se abordó el mal 𝗲𝘀𝘁𝗮𝗱𝗼 𝗱𝗲𝗹 𝗮𝗹𝗰𝗮𝗻𝘁𝗮𝗿𝗶𝗹𝗹𝗮𝗱𝗼 en la calle Can Maurici y la presencia de ratas en la zona.

‼️ Nuestros concejales ya están trabajando para trasladar estas necesidades y realizar su seguimiento para encontrar soluciones que mejoren el día a día de los vecinos y vecinas 💙

07/06/2026

📢 | 𝗘𝗹 𝗽𝗿𝗼𝗷𝗲𝗰𝘁𝗲 𝗘𝘂𝗿𝗼𝗩𝗲𝗹𝗼 𝟴 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗶𝗻𝘂𝗮 𝗮𝘃𝗮𝗻𝗰̧𝗮𝗻𝘁 𝗮𝗹 𝗠𝗮𝗿𝗲𝘀𝗺𝗲!🚲

A poc a poc, la xarxa va prenent forma amb noves connexions i serveis pensats per facilitar la mobilitat sostenible: infraestructura ciclista, tallers mecànics, rentadors i guixetes per a bicicletes, zones 30 compartides i nous punts de servei per a ciclistes i vianants.

Un projecte impulsat pel Consell Comarcal del Maresme amb el suport dels fons europeus Next Generation, que 𝗮𝗽𝗼𝘀𝘁𝗮 𝗽𝗲𝗿 𝘂𝗻𝗮 𝗰𝗼𝗺𝗮𝗿𝗰𝗮 𝗺𝗲́𝘀 𝗰𝗼𝗻𝗻𝗲𝗰𝘁𝗮𝗱𝗮, 𝘀𝗼𝘀𝘁𝗲𝗻𝗶𝗯𝗹𝗲 𝗶 𝗽𝗿𝗲𝗽𝗮𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗽𝗲𝗿 𝗮𝗹 𝗳𝘂𝘁𝘂𝗿.

👏 Gràcies a en 𝙓𝙖𝙫𝙞 𝙋𝙤𝙣𝙨𝙙𝙤𝙢𝙚̀𝙣𝙚𝙘𝙝 per compartir amb nosaltres els detalls i l'estat d'un projecte estratègic per al .

𝘚𝘦𝘨𝘶𝘪𝘮!

📢📢 𝗹 𝗤𝘂𝗶𝗻 𝗲́𝘀 𝗲𝗹 𝗿𝗲𝘀𝘂𝗺 𝗱𝗲𝗹 𝗱𝗮𝗿𝗿𝗲𝗿 𝗽𝗹𝗲 𝗱𝗲 𝗺𝗮𝗶𝗴 𝟮𝟬𝟮𝟲? | 𝙏'𝙝𝙤 𝙚𝙭𝙥𝙡𝙞𝙦𝙪𝙚𝙢! ⬇️◈ 𝗢𝗖𝗨𝗣𝗔𝗖𝗜𝗢́S'ha incorporat una tècnica d'ocupaci...
04/06/2026

📢📢 𝗹 𝗤𝘂𝗶𝗻 𝗲́𝘀 𝗲𝗹 𝗿𝗲𝘀𝘂𝗺 𝗱𝗲𝗹 𝗱𝗮𝗿𝗿𝗲𝗿 𝗽𝗹𝗲 𝗱𝗲 𝗺𝗮𝗶𝗴 𝟮𝟬𝟮𝟲? | 𝙏'𝙝𝙤 𝙚𝙭𝙥𝙡𝙞𝙦𝙪𝙚𝙢! ⬇️

◈ 𝗢𝗖𝗨𝗣𝗔𝗖𝗜𝗢́
S'ha incorporat una tècnica d'ocupació dins del projecte 'Impuls Digital per a l'Ocupabilitat i la Competitivitat Empresarial a Montgat i Tiana', subvencionat per la Diputació de Barcelona.

◈ 𝗦𝗨𝗣𝗘𝗥𝗩𝗜𝗦𝗜𝗢́ 𝗗𝗘 𝗣𝗥𝗢𝗝𝗘𝗖𝗧𝗘𝗦
S'ha aprovat inicialment el reglament d'ordenació i funcionament de l'𝗢𝗳𝗶𝗰𝗶𝗻𝗮 𝗱𝗲 𝗦𝘂𝗽𝗲𝗿𝘃𝗶𝘀𝗶𝗼́ 𝗱𝗲 𝗣𝗿𝗼𝗷𝗲𝗰𝘁𝗲𝘀 𝗱𝗲 𝗹'𝗔𝗷𝘂𝗻𝘁𝗮𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗱𝗲 𝗠𝗼𝗻𝘁𝗴𝗮𝘁, amb l'objectiu de millorar el seguiment i control dels projectes municipals.

◈ 𝗡𝗢𝗩𝗔 𝗢𝗥𝗗𝗘𝗡𝗔𝗡𝗖̧𝗔 𝗗𝗘 𝗣𝗟𝗔𝗧𝗚𝗘𝗦

🏖️ Un dels punts més destacats del ple va ser l'aprovació inicial de la nova Ordenança d'Ús de les Platges de Montgat.

Aquesta regulació abordarà aspectes com:
✔️ 𝗽𝗹𝗮𝘁𝗴𝗲𝘀 𝘀𝗲𝗻𝘀𝗲 𝗳𝘂𝗺 𝗶 𝗹𝗮 𝘀𝗲𝘃𝗮 𝗿𝗲𝗴𝘂𝗹𝗮𝗰𝗶𝗼́
✔️ 𝗵𝗼𝗿𝗮𝗿𝗶𝘀 𝗽𝗲𝗿 𝗮 𝗴𝗼𝘀𝘀𝗼𝘀
✔️ 𝗵𝗼𝗿𝗮𝗿𝗶𝘀 𝗽𝗲𝗿 𝗮 𝗴𝗼𝘀𝘀𝗼𝘀
✔️ 𝗰𝗼𝗻𝘃𝗶𝘃𝗲̀𝗻𝗰𝗶𝗮 𝗶 𝘂́𝘀 𝗱𝗲 𝗹'𝗲𝘀𝗽𝗮𝗶 𝗽𝘂́𝗯𝗹𝗶𝗰

Un pas important per continuar millorant la convivència i la qualitat dels nostres espais litorals.

◈ 𝗣𝗥𝗘𝗚𝗨𝗡𝗧𝗘𝗦 𝗜 𝗥𝗘𝗜𝗩𝗜𝗡𝗗𝗜𝗖𝗔𝗖𝗜𝗢𝗡𝗦 𝗗𝗘𝗟 𝗩𝗘𝗜̈𝗡𝗔𝗧 (🎙️)

A la part de control del ple destaquem les intervencions dels treballadors de FCC, que van exposar la situació de congelació salarial que arrosseguen des de l'any 2024.

També es van plantejar preguntes i inquietuds veïnals relacionades amb el Parc de les Bateries i amb la concessió de la guingueta que està actualment en funcionament.

💙 Continuem treballant per un més transparent, participatiu i connectat amb les necessitats dels seus veïns i veïnes.

🔴🥉| 𝗘𝗻𝗵𝗼𝗿𝗮𝗯𝗼𝗻𝗮, 𝗔𝘀𝗶𝗲𝗿![CAT]El jove esportista montgatí 𝗔𝘀𝗶𝗲𝗿 𝗚𝗮𝗿𝗰𝗶𝗮, del 𝙏𝙖𝙚𝙠𝙬𝙤𝙣𝙙𝙤 𝙈𝙤𝙣𝙩𝙜𝙖𝙩 𝙂𝙞𝙢𝙙𝙖𝙣𝙩𝙖𝙚, ha aconseguit la m...
03/06/2026

🔴🥉| 𝗘𝗻𝗵𝗼𝗿𝗮𝗯𝗼𝗻𝗮, 𝗔𝘀𝗶𝗲𝗿!

[CAT]
El jove esportista montgatí 𝗔𝘀𝗶𝗲𝗿 𝗚𝗮𝗿𝗰𝗶𝗮, del 𝙏𝙖𝙚𝙠𝙬𝙤𝙣𝙙𝙤 𝙈𝙤𝙣𝙩𝙜𝙖𝙩 𝙂𝙞𝙢𝙙𝙖𝙣𝙩𝙖𝙚, ha aconseguit la medalla de bronze al 𝘾𝙖𝙢𝙥𝙞𝙤𝙣𝙖𝙩 𝙙’𝙀𝙨𝙥𝙖𝙣𝙮𝙖 𝙎𝙪𝙗-𝟮𝟭 en +87 kg representant la selecció catalana.♥️💛

👏 Un èxit encara més destacable tenint en compte que ho ha aconseguit amb només 16 anys, competint amb esportistes de categories superiors.

Des de de Montgat volem felicitar l’Asier, el seu club i totes les persones que l’acompanyen en aquest camí esportiu.

💙 És un orgull veure com el talent, l’esforç i la dedicació de la nostra gent porten el nom de al més alt nivell.

[CAST]
El joven deportista montgatí 𝗔𝘀𝗶𝗲𝗿 𝗚𝗮𝗿𝗰𝗶𝗮, del 𝙏𝙖𝙚𝙠𝙬𝙤𝙣𝙙𝙤 𝙈𝙤𝙣𝙩𝙜𝙖𝙩 𝙂𝙞𝙢𝙙𝙖𝙣𝙩𝙖𝙚, ha conseguido la medalla de bronce en el 𝘾𝙖𝙢𝙥𝙚𝙤𝙣𝙖𝙩𝙤 𝙙𝙚 𝙀𝙨𝙥𝙖ñ𝙖 𝙎𝙪𝙗-𝟮𝟭 en la categoría de +87 kg representando a la selección catalana. ♥️💛

👏 Un logro aún más destacable teniendo en cuenta que lo ha conseguido con tan solo 16 años, compitiendo con deportistas de categorías superiores.

Desde SOM de Montgat queremos felicitar a Asier, a su club y a todas las personas que le acompañan en este camino deportivo.

💙 Es un orgullo ver cómo el talento, el esfuerzo y la dedicación de nuestra gente llevan el nombre de Montgat al más alto nivel.

🔴📢 | La 𝙥𝙡𝙖𝙘̧𝙖 𝗦𝗮𝗻𝘁 𝗝𝗮𝘂𝗺𝗲 serà el punt de trobada per la 𝘃𝗶𝘀𝗶𝘁𝗮 𝗮𝗺𝗯 𝗲𝗹𝘀 𝘃𝗲𝗶̈𝗻𝘀 𝗶 𝘃𝗲𝗶̈𝗻𝗲𝘀 𝗱𝗲 𝗖𝗮𝗻 𝗠𝗮𝘂𝗿𝗶𝗰𝗶. ⬇️Quan: 𝗗𝗶𝘂𝗺𝗲𝗻𝗴...
02/06/2026

🔴📢 | La 𝙥𝙡𝙖𝙘̧𝙖 𝗦𝗮𝗻𝘁 𝗝𝗮𝘂𝗺𝗲 serà el punt de trobada per la 𝘃𝗶𝘀𝗶𝘁𝗮 𝗮𝗺𝗯 𝗲𝗹𝘀 𝘃𝗲𝗶̈𝗻𝘀 𝗶 𝘃𝗲𝗶̈𝗻𝗲𝘀 𝗱𝗲 𝗖𝗮𝗻 𝗠𝗮𝘂𝗿𝗶𝗰𝗶. ⬇️

Quan: 𝗗𝗶𝘂𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲 𝟳 𝗱𝗲 𝗷𝘂𝗻𝘆 📆

Hora: 𝟭𝟮 𝗵 🕛

On: 𝗣𝗹𝗮𝗰̧𝗮 𝗦𝗮𝗻𝘁 𝗝𝗮𝘂𝗺𝗲📍

Serà un espai d'escoltar, comentar i dur a terme propostes o inquietuds del veïnat.

Ens veiem allà!

Dirección

Montgat
08390

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando SOM Montgat publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto La Organización

Enviar un mensaje a SOM Montgat:

Compartir