08/05/2026
Davant les declaracions del Sr. Vila, des de Palafolls Som volem aclarir que sí que han existit converses sobre una possible moció de censura.
Aquestes converses no es van produir “pel carrer” ni a títol personal, sinó en diverses reunions mantingudes des del setembre de 2025 amb membres de la gestora nomenada per la Federació del Maresme del PSC.
Fins ara, des de Palafolls Som havíem mantingut la discreció sobre aquestes converses perquè entenem que determinades qüestions polítiques s’han de tractar amb responsabilitat, discreció i en l’àmbit corresponent.
De fet, continuem intentant no entrar en detalls per respecte a totes les persones que sí van participar en aquestes converses amb la voluntat sincera de buscar el millor per a Palafolls.
Tanmateix, els continus intents del Sr. Vila de desacreditar Palafolls Som públicament, barrejant mitges veritats amb afirmacions que no s’ajusten a la realitat, ens obliguen a aclarir els fets davant la ciutadania. Potser, si la mateixa energia destinada a intentar perjudicar Palafolls Som s’hagués dedicat a treballar per les necessitats reals del municipi, avui hi hauria millores per als veïns que encara continuen pendents d’executar-se.
Per respecte a la transparència i davant afirmacions públiques que poden generar una versió distorsionada del que realment ha passat, considerem necessari explicar aquesta situació.