19/03/2026
🏛️ Portem al ple municipal una moció per mostrar suport als sector educatiu en lluita
“Vivim una mobilització històrica per part del personal educatiu de Catalunya i cal que Reus sigui exemplar i es comprometi en la defensa de l’educació pública digna i en català”.
✊ “Dimarts 10.000 professionals del sector educatiu van omplir els carrers de Tarragona fartes que se’n riguin a la seva cara i el PSC pacti als despatxos amb els sindicats minoritaris de l’àmbit educatiu. El PSC ha de rectificar, i podem començar aquesta pressió en la nostra ciutat”,
✖️“Nosaltres considerem que no escoltar als sindicats majoritaris, no escoltar a la marea de professionals de l’àmbit educatiu, és no voler garantir el futur de l’educació pública”.
🟥"Cal reducció progressiva dels concerts educatius fins a eliminar-los, per tal d’acabar amb el model actual de doble xarxa d’escola concertada i pública finançada amb els diners de tothom segreguen per classe social l’accés a l’educació"
📎Llegeix-ho aquí:
CUP trasllada a la institució municipal les demandes “de sentit comú” del sector educatiu i fer pressió per assolir les millores necessàries per garantir el futur de l'educació pública