10/10/2019
[LES VALLS] Focus Group, pluja d'idees i falsació creativa de les principals idees de desenvolupament de la Marca Local de la Mancomunitat de les Valls
Focus group
Focus group
Jueves, Octubre 10, 2019 - 13:15
Focus Group, pluja d'idees i falsació creativa de les principals idees de desenvolupament de la Marca Local de la Mancomunitat de les Valls
Dilluns passat 7 d'octubre, vàrem realitzar dues convocatòries per anar polint el treball participatiu per al disseny de la marca local de la Mancomunitat de les Valls.
A les 12:00 hores un focus group per captar les principals idees de desenvolupament d'aquesta iniciativa i a les 19:30 hores pluja d'idees i falsació creativa per centrar el treball. Per una banda s'intenta extraure un relat conductor de la Mancomunitat de les Valls segons els elements que s'han extret de les fases anteriors. Per altra banda l'objectiu es determinar les accions i emmarcar les propostes i l’expressió de la marca local de la institució.
En tracta de depurar els distints continguts que s'han recopilat fins ara per anar situant-los en distintes àrees, objectius i característiques pròpies per a la seua traducció creativa.
La pròxima setmana un qüestionari online per a tota la població tancarà el procés participatiu per al disseny de la marca local de la Mancomunitat de les Valls.
www.lesvalls.es
Dilluns passat 7 d'octubre, vàrem realitzar dues convocatòries per anar polint el treball participatiu per al disseny de la marca local de la Mancomunitat de les Valls.