16/06/2023
Després de quatre anys de la seua creació i promoció d’aquesta pàgina, hui es transferirà de mans per a la seua nova gestió.
Desitge que l’esforç per mantenir el veïnat de informa’t i atés de forma propera, no caiga en l’oblit i que seguim mantenint-nos informades i informats de tot allò que envolta al poble.
Voldria agraïr des d’ací a tots el veïns i veïnes de La Punta, el tracte rebut i el vostre suport en tot allò que s’ha pogut demanar.
També agraïr a les entitats del poble: l’Associació d’Ames de Casa i Consumidors Tyrius de La Punta, Associacions de veïns l’Unió de La Punta, Les Casetes de La Punta i l’Unificadora, la falla de La Punta, el rector de l’església, així com a la recentment refundada banda de música, pel seu suport i col.laboració en aquelles reivindicacions que s’han tractat des de l’alcaldia.
Tot un orgull per a mi, haver sigut durant aquests anys el vostre alcalde.
GRÀCIES A TOT EL POBLE!
Una forta abraçada,
Jose
(Alcalde de La Punta desembre 2019-juny 2023)