22/06/2026
Celebrarem la revetlla de Sant Joan a Vallbona! ✨
L’ADF Vallbona d’Anoia recollirà la Flama del Canigó a Igualada per portar-la fins al nostre municipi. 🔥
📍 A partir de les 20 h, el camp de futbol estarà habilitat per tirar petards.
🔥 A les 21 h, encesa de la foguera de Sant Joan.
Evitem l’ús innecessari de petards per reduir les molèsties que provoquen als animals i a les persones vulnerables, i contribuïm a prevenir el risc d’incendi.
Us recordem la importància de gaudir de la revetlla amb responsabilitat.
Bona revetlla de Sant Joan a tothom! 🎉