29/04/2026
Muutto uusiin tiloihin on onnistuneesti selätetty ja kotiutuminen uuteen paikkaan on sujunut hyvin! Vanhalle Satamalle sanottu heipat ja kiitetty menneistä, hyvistä vuosista!
Me ollaan täällä laitettu paikkoja kuntoon, purettu tavaroita, tehty esitteitä, etsitty tavaroilla paikkoja, silitetty, suunniteltu ja siinä sivussa kohdattu myös liuta ihmisiä. Satunnaisia kulkijoita, kuntosalille menijöitä, talon väkeä jne. Kerrottu tästä paikasta, mainostettu digineuvontaa ja muita meidän toimintoja.
Maanantaina siis avataan klo 10. Huomenna vielä apujoukot tulevat silittämään viimeiset verhot ja paistamaan pullaa pakkaseen. Aukioloajat ovat ennallaan, avoinna arkisin klo 10-15.
Ja sitten muutoksia ja uutuuksia, katsokaapas esitteet alla:
Digineuvonta jalkautuu tänne ensi viikosta alkaen kaksi kertaa viikossa, aina tiistaisin ja torstaisin klo 10-12 (huomioi muuttunut aika).
Uutuutena myös MIELI Piste aina tiistaisin klo 12-14.
Keskiviikkoisin viikon tarina klo 12.
Torstaisin klo 12-13 uutena toimintana meidän tiloissa aloittaa Kulttuurikahvila yhdessä Jomoni ry:n kanssa. Ekalla kerralla suunnitellaan yhdessä tulevia tapaamisia ja toiminnan sisältöä, joten lämpimästi tervetuloa mukaan!
Meidän toimintaan osallistuville on varattu myös kuntosaliaikoja, niistä saa lisätietoja tulemalla paikan päälle.
Yhteisötalo Satamassa noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita.
Tervetuloa & nähdään maanantaina! :)