16/06/2026
Aamu aloitettiin tuttuun tapaan aamukokouksella. Kokouksen jälkeen väriteltiin oikein urakalla laattoja, ja kuinka hienoja niistä tulikaan.🤩 Lounaaksi syötiin makaronilaatikkoa, ja lounaan jälkeen pidettiin pieni huilitauko. Sitten lähdettiinkin jo ulos reippailemaan.🚶🏻♂️Tehtiin reipas lenkki ja kaunis kimppukin saatiin matkalta mukaan.💐Reippailun jälkeen kahvit maistuikin vallan hyvin kera persikkarahkan.😋 Päivä päätettiin rentoutuksella.🌸