09/05/2026
Tänään oli vilskettä ja vilinää asemalla, kun oli Päivä paloasemalla tapahtuma yhteistyössä vakinaisten sekä lanssihenkilöstön kanssa.
Paikalla oli alkusammutusta, ensiapua ja retkeilyä rastien muodossa. Sen lisäksi infoa palovaroittimista ja pienimmille suihkutusseinä sekä keilojen kaatoa.
Kalustoesittelyssä oli 362 sekä ambulanssi. Hoppaakin taisi ”muutama” käydä vilkaisemassa tallissa.
Nälkä ei vierailijoita yllättänyt, kun naisosasto ja veteraanit huolehtivat eväistä makkaran, pullan ja juotavien merkeissä.
Kiitos tapahtumassa käyneille! ❤️🚒