31/05/2024
Viimeinen kouluviikko on mennyt yhdessä hujauksessa kaikenlaisen mukavan toiminnan merkeissä! 😎Yhteiskoulun oma Jukola-viesti 🧭 oli taas hyvin järjestetty ja suunnistamisen riemun lisäksi pelattiin beach volley -turnaus. 🏐🏝️🏖️
Perjantaina pelattiin pesäpalloa oppilaat vastaan opettajat. ⚾️🏏Perimätiedon mukaan opettajat eivät ole koskaan hävinneet ottelua. Tällä kertaa peli päättyi 8-3 oppilaiden eduksi, m***a tulosta tullaan tarkastelemaan ja arvioimaan uudelleen. 😉 Oppilaat pelasivat hienon pelin! 💪🙏
📸 Hanna Pentilä, Satu Kaari