30/05/2026
Näin on lukuvuosi saatu päätökseen ja kesäloman aika on nyt. Nyt saa syödä jäätelöä ja nauttia vapaasta. Kerätkää paljon muistoja kesästä ja ystävistä. Rentoutukaa ja nauttikaa.
Syksyllä me palaamme jälleen ja toivotetaan taas uudet ykköset tervetulleiksi Lassilaan ja heidän vanhempansa tervetulleiksi vanhempainyhdistykseen.
M***a sitäennen ihanaa kesää kaikille ☀️