11/05/2026
✨Lämmin kiitos jokaiselle ✨ Elinvoimainen Kuusamo - yhteistyön iltapäivään osallistuneelle! Oli upeaa nähdä, miten suuri joukko osaajia ja vaikuttajia kokoontui yhteen rakentamaan yhteistä suuntaa. Kiitos teille kaikille aktiivisesta osallistumisesta, rohkeista kommenteista ja niistä lukuisista tärkeistä ajatuksista, joita jaoitte kanssamme. Yhteistyö syntyy ihmisistä!
Iltapäivän puheenvuorot ja kommentoinnit antoivat meille arvokkaita eväitä kolmeen isoon teemaan:
📍 Työelämän muutokset ja mahdollisuudet
📍 Tulevaisuuden osaamistarpeet
📍 Konkreettinen yhteistyö
Koosteet vastauksista ovat pian julkaisuvalmiit, postia on siis tulossa!
Meillä on osaamista, intoa ja ennen kaikkea ihmisiä, jotka tekevät elinvoimasta totta joka päivä. Kiitos, kun olit mukana – tästä on hienoa jatkaa työtä eteenpäin!