13/10/2025
Vietimme syyskuussa iloisen aamupäivän, kun Salapoliisi Mäyrä kävi tapaamassa lapsia Päijät-Hämeen perhehoidossa. Tapaamisella 14 lasta miettivät yhdessä Mäyrän ja Pesäpuun työntekijöiden kanssa, miten Mäyrää hoidetaan. Lisäksi pelattiin, leikittiin ja syötiin Mäyrän lempiruokaa pinaattilettuja ja paljon muitakin herkkuja! Mäyrä antoi myös lapsille lahjaksi tarroja ja heijastimia. Kiitos Mäyrä, kun kävit ja nähdään taas!