07/11/2023
👋 Hei kaikki seuraajamme! Valtatien 19 parantaminen Seinäjoen ja Lapuan välillä on valmistunut. Hankkeen päättymisen myötä sulkeutuu myös Facebook-sivumme. Haluamme kiittää teitä kaikkia kiinnostuksesta, aktiivisesta kommentoinnista ja tykkäyksistä sekä arvokkaasta palautteesta ja hyvistä kysymyksistä. Hankkeen edistymistä on ollut ilo jakaa teidän kanssanne täällä somessa.
👇 Mikäli somevirtaasi jää infrahankkeen mentävä aukko, kannattaa ottaa seurantaan Väyläviraston somekanavat:
🔹 Instagram https://www.instagram.com/vaylafi/
🔹 Facebook https://www.facebook.com/vaylafi
🔹 LinkedIn https://www.linkedin.com/company/vaylafi/
🔹 X (Twitter) https://twitter.com/vaylafi