01/04/2026
"On kaksi tapaa elää: joko niin, että mikään ei ole ihmeellistä, tai niin, että kaikki on ihmeellistä. " Albert Einstein
Vappulan 5-vuotis päivänä on todettava, että kaikki on ihmeellistä! Miten meidän unelma onkaan saanut siivet ja kantanut näin upeasti? Toki on töitäkin tehty, vuoria siirretty ja aika-ajoin meinattu lannistuakkin. Ihmeellistä.
Ja miten ihmeellisiä tiimit ovatkaan; päivä toisensa jälkeen valitsevat lapset ja tämän työn sekä yrityksemme. Ihmeellistä 🩷
Kaikkein ihmeellisimpiä ovat kuitenkin lapset joita olemme saaneet matkan varrella tavata, upeat persoonat, mahtavat tyypit, jotka sinnikkäästi etsivät omaa polkuaan. Ihmeellistä 🩷
"Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin." Mauno Koivisto
Onnea meidän Vappula 🩷🩵🧡❤️