31/12/2022
Kehitysvamma-alan tuki- ja osaamiskeskus KTO kiittää asiakkaitaan, työntekijöitään sekä kaikkia yhteistyökumppaneitaan ja sidosryhmiään kuluneesta vuodesta.
Vuosi on viimeinen Varsinais-Suomen erityishuoltopiirin kuntayhtymänä, sillä huomisesta 1.1.2023 alkaen KTO on osa Varsinais-Suomen hyvinvointialuetta. Kuitenkin vuodenvaihteen jälkeenkin asiakkaamme voivat jatkaa asiointia tutuissa toimipisteissä, tuttujen ammattilaisten kanssa.
– Meitä yhdistää KTO:laisuus ja yhdessä tekeminen jatkossakin. Lämmin kiitos jokaiselle siitä, että olette olleet osa KTO:n tarinaa, totesi kuntayhtymän johtaja Sari Hietala työntekijöille KTO:n päättäjäisjuhlissa joulukuussa.
KTO toivottaa jokaiselle hyvää ja onnellista uutta vuotta 2023! ❤