21/06/2026
🌈 Tervetuloa juhlimaan kanssamme iloista ja tärkeää prideä Riihimäellä perjantaina 26.6.
✨ Antonin talolla (Öllerinkatu 3) on piknik ja musiikkia kello 18–20, ja me olemme jälleen paikalla!
🏳️🌈 Vasemmistoliitto osallistuu myös pride-kulkueeseen, joka lähtee Hämeenaukiolta kello 17.45 ja saapuu Antonin talolle kello 18. Tule mukaan!
🏳️🌈 Prideä juhlitaan sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksien puolesta. Priden juhliminen näkyvästi on tarpeen, koska jakamattomien ihmisoikeuksien toteutuminen ei ole itsestäänselvyys.
🏳️🌈 Vasemmistoliitto on sitoutunut ihmisoikeuksien sekä tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden edistämiseen. Me edellytämme tätä myös kaikilta muilta organisaatioilta, yhteisöiltä ja poliittisilta päättäjiltä.
Rakkaus on rakkautta ja Riihimäki kuuluu kaikille! ❤️🧡💛💚💙💜