11/06/2026
Tiistaina 9.6.2026 vietimme koko yhdistyksen vapaaehtoisten ja kokemustoimijoiden kanssa yhteistä kevätkauden päätösjuhlaa. Mukana oli vapaaehtoisia niin Kriisipuhelin päivystäjien, Kokemus-ja vertaistoimijoiden, Lapsen tukihenkilöiden ja Vapaaehtoisdoulien joukosta. Ohjelmassa oli hyvää ruokaa, huikean hienoa seuraa ja uuteen toimitaloon tutustumista.
Illan aikana saimme jutella erilaisissa porukoissa niin iloisista, m***a myös vakavista aiheista. Aiheet vaihtelivat nykyisestä maailmantilanteesta paikallisiin aiheisiin ja tapahtumiin, puutarhanhoitoon ja kesäsuunnitelmiin.
Illan keskusteluista jäi mieleen hyvät vinkit, kun uutisvirrassa olevat asiat tuntuvat liian raskailta, silloin kannattaa katsoa mökki-puutarha- ja remonttiohjelmia tai uppoutua hyvän espanjalaisen draaman pyörteisiin (saatte arvata mikä meidän vapaaehtoisten ehdoton espanjalainen lempparidraama oli! 😉). Pieni pyörähdys oman arjen ulkopuolella saa unohtamaan monenlaiset murheet. Lisäksi totesimme, että puutarhassa kannattaa valita, että haluaako hyväksyä puutarhan puutteet vai taistella niitä vastaan. Rikkaruohoissakin voi olla tosi kauniit kukat, kun vain oppii katsomaan niiden kauneutta.
Kiitos vielä mukavasta illasta jokaiselle mukana olleelle ja tavataan taas syksyllä! 🥰🌻