28/04/2015
Näyttelyn avajaisissa oli värikäs ja upea tunnelma. Olo on huojentunut ja ylpeä!!! ISO kiitos kaikille mukana olleille, kuvaajille, malleille, järjestäjille ja osallisille. Tänään julkaistut kuvat ovat nähtävissä myös kotisivuillamme http://www.bluewingsoftime.com/nayttelykuvat/
Ps. Kannattaa katsoa maikkarin uutiskevennys!