10/06/2026
Tänään vietimme ihanaa kesäjuhlapäivää Louhirinne 2 väen kanssa, musiikista, jäätelöstä ja kesäisestä tunnelmasta nauttien. 🌸☀️
Juhla oli täynnä iloista yhdessäoloa, naurua ja mukavia keskusteluja. Suuri kiitos kaikille asukkaille, omaisille, työntekijöille ja vapaaehtoisille, jotka olivat mukana tekemässä päivästä onnistuneen ja ikimuistoisen.
Toivotamme kaikille aurinkoista ja iloista kesän jatkoa! 🌻💛
Ikäkeskus, Pohjois-Savon hyvinvointialue