16/04/2024
Tusenvis (iallefall 15 stk) har vært innom å likt vår kommentar i Smaalendes Avis og vi sitter nå og skriver en søknad til Fylkesmannen om det lar seg gjøre og berike faunaen i Indre Østfold med isbjørn.
Vi skal holde alle oppdatert når vi får svar.