21/04/2026
✨La Festa de Sant Jordi, patró de la Catalunya, celebrada lo 23 d’abril en tots los Països Catalans, i també a l’Alguer, és una festa popular que uneix cultura i amor i amistat.
📖🌹És coneixuda també com lo Dial del Llibre i de la Rosa, perquè les persones que se volen bé s’escambien llibres i roses.
📌De recordar que, inspirant-se al Dia del Llibre i de la Rosa, al 1996 la UNESCO ha proclamat lo dia 23 d’abril Jornada Mundial del llibre i dels drets d’autors.
📖🌹Sant Jordi a l’Alguer 2026 és una bella festa de llibres, llengua i cultura, que veu la participació de les llibreries , de les associacions culturals i de altres entitats de la ciutat. Amb la col·laboració l'Ofici de l'Alguer de la Delegació del Govern de Catalunya a Italia, del Municipi de l'Alguer i de la Fondazione Alghero.
🔴🟡Del 19 d’abril al 2 de maig a l’Alguer, per celebrar Sant Jordi, tengueran lloc més de 30 activitats culturals en alguerés, en italià i en altres llengües: presentacions de llibres, concerts, activitats per criatures i per famílies, i tantes altres. Si les voleu descobrir mirau lo programa complet en aquí a sota⬇